Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 18 listopada 2018

Olga Kuczyńska "Życie stewardesy"

"Latanie to coś więcej niż transport. To po prostu narkotyk. Piękno w sobie i podróżnicza magia".


"Droga w chmury wymagała wielu wyrzeczeń, cierpliwości i determinacji. Nie była usłana różami. Opowiem Ci o niej. O tym, jak uczyłam się nie poddawać, wierzyć w siebie i dążyć do tego, czego naprawdę chciałam.


Opowiem Ci o samolotach, o pracy na pokładzie, o ludziach, których tam spotykam - załogach i pasażerach. Życie zaskoczyło mnie wielokrotnie. Nie tylko te podniebne, lecz także to przyziemne. Chcę, aby każdy, kto widzi samoloty na niebie, wiedział , jak wygląda nasza codzienność w chmurach, a także kim jesteśmy bez makijażu i bez munduru.

Docieram do odległych zakątków świata. Życie na walizkach i podróże stały się moim chlebem powszednim. Udało mi się zwiedzić wiele miejsc, poznać różne kultury, a służbowa wyprawa do Indii odmieniła moje życie, gdy spotkałam pewną dziewczynę że slumsów".



Książka Olgi Kuczyńskiej pokazuje zawód stewardesy od podszewki.
Olga opowiada nam skąd wzięła się u niej pasja do latania. Opisuje jak wygląda rekrutacja, szkolenie, ciężka nauka, początki pracy.Opisuje z iloma wiąże się to wyrzeczeniami.

Czytając "Życie stewardesy " nie mogłam oderwać się od książki. Jest to bardzo wciągająca książka, w której jest mnóstwo interesujących historii.

Od jakiegoś czasu śledzę losy Olgi na jej blogu i przyznam , że bardzo podoba mi się jej skromna osoba. To bardzo pozytywna osoba z dużą charyzmą.

Praca stewardesy nie należy do najłatwiejszych, ale Olga świetnie odnajduje się w niej , bo jest to jej pasja.

W książce młoda dziewczyna opisuje ile przeszkód musiała pokonać, by osiągnąć swój cel i o tym, jak wygląda życie stewardesy.

"Jeśli spotykasz na swojej drodze ludzi z niekoniecznie dobrymi intencjami, wiedz, że oni też w jakiś sposób odgrywają rolę w Twoim życiu i kształtują Twój charakter".

Autorka potrafi zainteresować czytelnika i sprawiła, że nie mogłam oderwać się od książki.
Książka tak mnie wciągnęła, że nim obejrzałam się to przeczytałam całą.

W książce możemy poznać historię dziewczyny że slumsów. Bardzo spodobało mi się, jak Olga zaangażowała się w znajomość z Pooją.

Mam nadzieję, że autorka napisze kontynuację książki. Z niecierpliwością będę czekała 😍😍😍

Polecam każdemu książkę.
Po prostu rewelacja!
Jestem zachwycona ❤❤❤


Autor: Olga Kuczyńska

Tytuł: Życie stewardesy

Ilość stron: 304

Rok wydania: 2018

Wydawnictwo: Burda Książki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Złe dziecko" Camilla Way

Autorka: Camilla Way  Tytuł: Złe dziecko  Tytuł oryginału: The Lies We Told Kategoria: thriller psychologiczny  Wydawnictwo: Znak Jednym Sło...