Brunetka Books Recenzuje

piątek, 21 czerwca 2019

"Becoming. Moja historia" Michelle Obama

"Becoming. Moja historia" to pięknie napisana autobiografia najsłynniejszej Pierwszej Damy USA.
Michelle Obama jest pierwszą afroamerykanką, której przypadł zaszczyt pełnienia funkcji Pierwszej Damy Stanów Zjednoczonych.
Pierwsza część pod tytułem „Moja historia” dotyczy dzieciństwa Michelle Obamy. Czytamy tutaj o jej rodzinie, sposobie wychowania, wspomnieniach ze szkoły oraz uniwersytetu i pierwszych prac.
Druga część pod tytułem „Nasza historia” opowiada o poznaniu Baracka Obamy, pierwszych randkach, ich małżeństwie, staraniach o dziecko, ale i kampaniach wyborczych i wyścigu do fotela prezydenckiego Baracka. Ostatnia część pod tytułem „Większa historia" skupia się już na losach pierwszej rodziny w Białych Domu, ich codziennym życiu, delegacjach, próbach reform i zachowania „normalnego życia”.

Michelle Obama jest wielką orędowniczką kobiet, zarówno w USA jak i na całym świecie.
Kiedy Barack Obama prowadził swój kraj przez rozmaite zawirowania polityczne, twardo stała u jego boku.
Udaje się jej zmieniać przyzwyczajenia ludzi w zakresie zdrowego żywienia i bardziej aktywnego trybu życia.

Michelle Obama szczerze opowiada o własnych przeżyciach, nadziejach, lękach, rodzinie, karierze i życiu z Barackiem Obamą.
Przy całym tym zamieszaniu udało się jej wychować dwie córki.

Jeśli zastanawiacie się, jakie historie kryją się za portretami ludzi, którzy zajmują się polityką to będziecie mieli okazję dowiedzieć się tego z tej książki.


Wspaniała książka❗

Michelle Obama to bardzo inspirująca kobieta.

Polecam bardzo, warto przeczytać tą świetną książkę.

Autor: Michelle Obama

Tytuł: Becoming. Moja historia

Wydawnictwo: Agora

Ilość stron: 500

Rok wydania: 2018

Oprawa: twarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...