Brunetka Books Recenzuje

sobota, 23 marca 2024

"Jedyne marzenie" Małgorzata Garkowska

Autorka: Małgorzata Garkowska

Tytuł: Jedyne marzenie 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: FLOW

Premiera: 14.02.2024

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Czy mam tutaj miłośników XIX i XX wieku?

Poznajemy krnąbrną Tatianę Wasilewnę Makarową, która jest najmłodszą z czwórki rodzeństwa.  Dziewczyna pochodzi z bogatej rodziny jednak nie przejmuje się konwenansami i przyjaźni się z dziećmi ze wsi. Szczęście rodziny przerywa wybuch wojny, a jej bracia trafiają na front.  Pożar majątku zmusza ich do przeprowadzki. Tatiana dorasta i wyprowadza się od rodziców.  Przenosi się do Warszawy i prowadzi barwne życie. 

Jestem zachwycona tą lekturą.  Akcja rozgrywa się na przełomie XIX i XX wieku.  Autorka idealnie opisuje nam cienie i blaski tamtych czasów.  Jeśli nie znacie "Jedynego walca" to myślę, że w niczym nie będzie Wam to przeszkadzać.  Podczas czytania bawiłam się znakomicie.  Przeniosłam się do przeszłości i miałam wrażenie jakbym razem z bohaterami przeżywała ich perypetie. Podobała mi się postać Tatiany, która jest bardzo charakterną osobą. Fajnie, że mogłam śledzić jej losy od dziecka i patrzeć jak dorasta.
Tatiana stała się kobietą silną  i potrafiła zawalczyć o swoje marzenia. Podobała mi się jej determinacja w dążeniu do zdobycia miłości Pawła Orłowskiego. 
Czy miłość Rosjanki i Polaka ma szansę przetrwać? Przekonajcie się sięgając po tę książkę. 
Idealna lektura dla osób,  które chciałyby przenieść się w czasie i doznać niesamowitych emocji.  Książka jest wydana cudownie z pięknymi ilustracjami w środku. 

Czytajcie!  Polecam!


Bardzo dziękuję Wydawnictwu FLOW za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...