Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 21 marca 2024

"Vendetta" Anna Wolf

Autorka: Anna Wolf 

Tytuł: Vendetta 

Seria: Leo Renado #1

Kategoria: Romans mafijny 

Wydawnictwo: MUZA SA  / Rozdział Miłość 

Premiera: 14.02.2024 

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Lubicie mafijne klimaty?

Ja uwielbiam twórczość Anny Wolf i każdą książkę spod pióra autorki biorę w ciemno. 
W książce pt. "Vendetta" poznajemy Leo Renado, biznesmena i niebezpiecznego szefa mafii. Mia Caruso przypadkowo trafia na Leo, gdy ucieka przed tym, co wymyślił jej ojciec.  Leo postanawia pomóc dziewczynie i dopiec jej ojcu. Dlaczego? Sięgnijcie po tę książkę to dowiecie się. 

Przyznam, że autorka potrafi zaskoczyć i sprawić, że z przyjemnością czyta się jej książki.  Fabuła wciąga i trzyma w napięciu.  Tajemnice,  sekrety rodzinne,  zemsta,intrygi,  niebezpieczeństwo i uczucie.  Bohaterowie zapewnili mi niesamowitą rozrywkę,  masę wrażeń i emocji. Zaskakujące zwroty akcji nie pozwoliły mi nudzić się.  Książkę przeczytałam szybko, a kartki przewracałam, by dowiedzieć,  jakie tajemnice skrywają bohaterowie.  Styl i lekkie pióro autorki są bardzo przyjemne. 
Czekam z niecierpliwością na kolejny tom. 

Czytajcie!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu MUZA SA  / Rozdział Miłość za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...