Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 20 kwietnia 2020

"Znajdź mnie" J.S.Monroe

Autor: J.S.Monroe

Tytuł: Znajdź mnie

Tytuł oryginału: Find Me

Gatunek: thriller

Wydawnictwo: W.A.B

Rok wydania: 2017

Ilość stron: 448

Oprawa: miękka


"Znajdź mnie" to wstrząsająca historia o chłopaku pogrążonym w żałobie, który pięć lat temu stracił ukochaną dziewczynę.
Podobno Rosa w burzliwą noc rzuciła się do morza z molo. Jednak jej ciała nie odnaleziono do tej pory.
Jarlath Costello (Jar), który jest początkującym pisarzem nie potrafi pogodzić się z tym. Ciągle ją wspomina i widzi ją w różnych miejscach. Jar chodzi do terapeutki, która uważa, że to są halucynacje i cierpi na paranoję.

"Paranoja to choroba, która koroduje człowieka, przeżera mu racjonalny umysł jak kwas"

Gdy w ręce chłopaka trafia dziennik Rosy on nabiera przekonania, że dziewczyna nie popełniła samobójstwa i czuje, że ona żyje.
Co stało się z Rosą?

"Znajdź mnie" to książka, która przyprawiła mnie o ciarki na skórze i mocno mną wstrząsnęła.
W dodatku autor rewelacyjnie stworzył postać psychopaty w tej powieści. Nie zdradzę Wam, kto to jest, bo nie będziecie mieli przyjemności odkrycia kto nim jest. Gwarantuję, że jest to psychopata o mocno zwyrodniałym zachowaniu, brutalny szaleniec.

"Teraz potrzeba mi tylko zwierzęcia, na którym będę prowadzić eksperymenty"


Rosa jest wieziona i torturowana przez niego w okrutny sposób przez pięć lat. Uprowadził ją, by przeprowadzać na niej eksperymenty.

"Kiedy się domyśliłam, że to on? Może w drugim, może w trzecim roku. Gdy wreszcie zaczął się do mnie odzywać. Z początku nosił czarną kominiarkę, dźgał mnie elektrycznym poganiaczem dla zwierząt, nic nie mówił"

"Podał mi tak mocne środki, że nawet gdybym go rozpoznała, i tak by mnie to nie obchodziło"



To nie jest lektura dla kogoś o słabych nerwach!

Podczas czytania książki cały czas czułam atmosferę strachu.

Genialny thriller psychologiczny.

Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...