Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 29 marca 2018

Remigiusz Mróz "Zaginięcie "

Trzyletnia Nikola Szlezyngier znika bez śladu z domku letniskowego w Sajenku koło Augustowa.Alarm przez całą noc był włączony, a okna i drzwi zamknięte. Śledczy nie odnajdują żadnych poszlak świadczących o porwaniu i podejrzewają, że dziecko nie żyje.

Doświadczona prawniczka, Joanna Chyłka i jej początkujący podopieczny, Kordian Oryński, podejmują się obrony małżeństwa , któremu prokuratura stawia zarzut zabójstwa.

Proces ma charakter poszlakowy, mimo to wszystko zdaje się wskazywać na winę rodziców.

Sprawa ta nie należy do łatwych, bo wszystkie poszlaki wskazują na winę oskarżonych.

Remigiusz Mróz bardzo ciekawie intryguje czytelnika zmianami akcji, która przebiega bardzo szybko.

Książkę przeczytałam błyskawicznie.
Niesamowita historia, od której nie mogłam oderwać się.

Przez całą książkę starałam się rozgryźć zagadkę, co stało się z małą Nikolą.Niestety nie miałam szans z Remigiuszem Mrozem.

To świetny kryminał. Podoba mi się i to bardzo.

Zakończenie jest rewelacyjne, ale szczegółów nie będę zdradzała.
Polecam gorąco.











Autor: Remigiusz Mróz

Tytuł: Zaginięcie

Wydawnictwo: Czwarta Strona

Rok wydania: 2015

Liczba stron:512

Oprawa:miękka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Słowa wdzięczności. Z zachwytu nad życiem" Anna H. Niemczynow

Autorka: Anna H. Niemczynow  Tytuł: Słowa wdzięczności.  Z zachwytu nad życiem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Luna  Premier...