Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 21 marca 2019

"Zła miłość " Samanta Louis

Przyjaźń, miłość i bolesna prawda.

Jaka miłość sprawia, że gdy ją wyznacz, Twój kochanek odchodzi?
Z pewnością jest to zła miłość.
Ale czy ta miłość nie zasługuje na szansę?

Kiedy Cassandrę opuszcza ojciec, a matka wysyła ją na miesiąc wakacji do swojej siostry, dziewczyna nie podejrzewa, że ten wyjazd wywróci jej życie do góry nogami.
Niespodziewanie na drodze Cassie stanie Dean, chłopak, który odszedł w momencie kiedy oddała mu serce. I miał ku temu dobre powody, bowiem tajemnica, jaką skrywa Dean, nie jest łatwa do zaakceptowania. Może się okazać, że gdy prawda wyjdzie na jaw, strach będzie silniejszy od uczucia, jakim Cassie darzy Deana.

W końcu Zła Miłość nie może mieć prawa bytu, czyż nie?

"Zła miłość" Samanty Louis wciągnęła mnie od samego początku.
Książkę przeczytałam w formie e-booka, mogłaby być dłuższa! Mimo to zaciekawiła mnie na tyle, że przeczytałam ją w ciągu mojej dwugodzinnej podróży pociągiem.
"Zła miłość" posiada wiele intrygujących tajemnic.

Przeczytajcie, jak zakończyła się historia Cassie i Deana.
Polecam bardzo.

Autor: Samanta Louis

Tytuł: Zła miłość

Ilość stron: 221

Rok wydania: 2018

Wydawnictwo: e-bookowo.pl

E-book: Legimi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Kobieta, która skłamała" Claire Douglas

Autorka: Claire Douglas  Tytuł: Kobieta, która skłamała  Tytuł oryginału: The Woman Who Lied Kategoria: thriller psychologiczny  Wydawnictwo...