Brunetka Books Recenzuje

piątek, 23 sierpnia 2019

Jolanta Krajnik "Decyzja,która zmieni wszystko"

Ilona i Waldi to zgodne małżeństwo. Mieszkają w Bydgoszczy i prowadzą biuro rachunkowe. Mają dwóch 17-letnich synów bliźniaków, Michała i Mateusza.
Z okazji 22-letniej rocznicy ślubu wyjeżdżają w romantyczną podróż do Wenecji, która na zawsze zmieni ich życie. Los sprawi,że będą musieli podjąć ważną decyzję, która zmieni wszystko i wpłynie na życie wielu osób.

"Decyzja,która zmieni wszystko" Jolanty Krajnik to historia, która mogłaby być świetną książķą, ale niestety nie jest taką.
To książka, którą wydaje się, że napisała nastolatka w konkursie na opowiadanie. Spodziewałam się czegoś lepszego.
Mamy tutaj dojrzałe małżeństwo, które ma 17-letnich synów, poukładane życie i są ustawieni zawodowo oraz finansowo. Ciągle tylko seks, pocałunki, przytulanki itd.
Dorosły mężczyzna Waldi - chyba nie wie, że jak nie chce się mieć dzieci to trzeba "zabezpieczać się". Zachował się jak totalny idiota zostawiając żonę w ciąży.
Jedyną postacią, która coś wniosła do tej książki jest Rafał, brat Waldiego. Młodszy od niego o 5 lat. Rafał ma 2-letnią córeczkę Lilkę. Wychowuje ją sam,ponieważ mama Lilki zginęła w wypadku samochodowym. Od wielu lat jest zakochany w Ilonie. Zachował się wspaniale. Zaopiekował się całą rodziną.
Książkę przeczytałam tylko i wyłącznie dla tej postaci.
To jak skończył Waldi jest dla mnie "wielką fikcją". Ja nie wiem jak można wpaść na taki pomysł?
W tej książce nic nie trzyma się sensu.
Dobrze, że nie miałam egzemplarza w wersji papierowej, bo napewno wywaliłabym ją do kosza.
Zawsze daję szansę autorom, których książek nie miałam okazji przeczytać. Jestem naprawdę rozczarowana tą książką.
Zmarnowałam swój czas.



Autor: Jolanta Krajnik

Tytuł: Decyzja, która zmieni wszystko

Wydawnictwo: Novae Res

Ilość stron: 183

Rok wydania: 2018

E-book: Legimi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...