Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 5 grudnia 2019

"To będą piękne święta" Karolina Wilczyńska

Trafiłam na cudowną książkę, która wprowadziła mnie w klimat Świąt Bożego Narodzenia ❤
Niestety wcześniej nie miałam okazji przeczytać książek autorki Karoliny Wilczyńskiej, ale szybko to nadrobię❗

Ta książka jest cudowna. W dodatku te piękne projekty, które można samemu zrobić❗
Coś pięknego❗

Uwielbiam tego typu książki, bo Boże Narodzenie to wspaniały czas, który można spędzić z najbliższymi.

"-No, córeczko, co jest najważniejsze w Bożym Narodzeniu? - Spojrzał nią wyczekująco, więc zrozumiała, że to nie było pytanie retoryczne"

"- Oj, wiadomo przecież- odparła oblizując łyżkę.-Rodzina, bycie razem, radość i miłość- wyliczała"

Ja też wierzę, że nadchodzące Święta będą piękne ❤

Sięgnijcie po tą książkę. To mądra i wartościowa książka, którą możecie podarować w prezencie bliskim. Te świetne opowieści będą cudownym podarunkiem dla kobiet.

Autorka opisała dziesięć świątecznych opowieści, które mają odniesienie do poprzednich części z serii "Stacja Jagodno". Te historie są cudowne, piękne i wzruszające.
Książka wprowadziła mnie w rozmyślania. Autorka pokazuje szarą rzeczywistość, w której nie zawsze jest kolorowo, ale złe chwile mijają i może być pięknie ❤

Losy bohaterów przedstawiają przeszłość i teraźniejszość. Nie będę pisała o tych historiach bohaterów z tej magicznej książki, żeby nie zepsuć Wam cudownej atmosfery podczas czytania tej lektury.

Jestem oczarowana tą książką.
Będę do niej wracała❗
I na 100 % przeczytam całą serię.
Okładka jest przepiękna ❤

Autor: Karolina Wilczyńska

Tytuł: To będą piękne święta

Seria: Stacja Jagodno

Wydawnictwo: Czwarta Strona

Ilość stron: 328

Rok wydania: 2019

Oprawa: miękka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Cześć, tu KOPERNIK!" Max Czornyj

Autor: Max Czornyj  Tytuł: Cześć, tu KOPERNIK! Cykl: Genialni odkrywcy  Ilustracje: Aleksandra Czornyj  Kategoria: literatura dla dzieci  Wy...