Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 23 czerwca 2020

"Hiszpański Lucyfer" Paulina Nowaczyk

Autor: Paulina Nowaczyk

Tytuł: Hiszpański Lucyfer (Tom 1)

Seria: Upadłe diabły

Gatunek: literatura erotyczna, romans

Wydawnictwo: WasPos

Premiera: 24.05.2020

Ilość stron: 270

Oprawa: miękka ze skrzydełkami


28-letnia Olga Malinowska po czterech latach rozstała się z mężczyzną, który zdradził ją ze swoją najlepszą przyjaciółką. Olga zastała go w ich wspólnym łóżku.

"Żyjemy w dziwnych czasach, pomyślałam. Wierność to nie lada wyzwanie, a bolesne momenty mogą na nas odcisnąć ogromne piętno"

W domu swojej przyjaciółki obejrzała film, w którym dziewczyna chodziła na randki z Internetu. Za namową przyjaciółki zakłada konto na portalu randkowym. Poznaje tam przystojnego i czarującego Kimo, który jest pół Algierczykiem, a pół Hiszpanem. Przez pewien czas są tylko rozmowy przez Skype'a i telefon, ale w końcu Kimo przylatuje do Warszawy. Dochodzi między nimi do gorącego romansu.
W bardzo krótkim czasie Olga staje się uzależniona od swojego Hiszpańskiego Lucyfera.


"Czułam, że mogłam przepaść, jeśli chodzi o tego człowieka. Miał w sobie coś takiego, o czym kobiety marzyły lub czytały w romansach"


"Mężczyzna stanął przede mną i objął mnie w pasie, dociągnął do siebie i spojrzał na mnie ponownie, czułam ciarki na całym ciele. Działał na mnie jak najlepszy narkotyk"



Kimo chce, aby Olga pojechała z nim do słonecznej Hiszpanii i żeby tam zaczęli wspólne życie.
Kimo jest mężczyzną z władczym temperamentem, który dominuje w związku i decyduje o wszystkim.


"Nie lubię, jak ktoś kręci się wokół czegoś,co należy do mnie. A Ty należysz do mnie od chwili, w której Cię zobaczyłem"



Ta znajomość jest bardzo gorąca, ale krótka. Czy Olga zdecyduje się na wyjazd z seksownym Kimo do Hiszpanii?



"Hiszpański Lucyfer" ma w sobie ten magnez, który przyciągnął mnie jako czytelniczkę.
W powieści nie zabraknie erotyki, namiętności
a także tajemnic.
Nie mogłam od niej oderwać się.
Zostałam zahipnotyzowana. Jestem nią oczarowana.
Powieść jest rewelacyjna i wciąga od pierwszej strony do ostatniej. Historia jak z filmu. Taka historia może wydarzyć się w życiu realnym.

"Pomyśleć, że niewinny flirt przez Internet okazał się wielką miłością. Nigdy nie wiadomo, za którym rogiem bądź pod którym nickiem kryje się miłość, ta prawdziwa"



Z ogromną przyjemnością przeczytam drugi tom, gdy tylko ukaże się.
Okładka jest idealna, a ten mężczyzna przypomina mi Kimo.

Polecam gorąco ❤

Za egzemplarz i możliwość przeczytania powieści dziękuję autorce i Wydawnictwu WasPos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...