Brunetka Books Recenzuje

środa, 14 czerwca 2023

"Przegrana" Marek Stelar

Autor: Marek Stelar 

Tytuł: Przegrana

Cykl: z komisarz Iwoną Banach.  Tom 2

Kategoria: kryminał  / thriller  / sensacja 

Wydawnictwo: Filia 

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Premiera: 17.05.2023 

Ilość stron: 360

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Lubicie mocne i niebanalne historie?

"Przegrana" to drugi tom cyklu z komisarz Iwoną Banach.  Kobieta wraca do policji i zamierza osobiście dorwać mężczyznę, który zniszczył jej życie i karierę. Trafia na wzmiankę o swoim partnerze, który zaginął kilkanaście tygodni wcześniej.  Zagłębiając się w śledztwo odkrywa zło, a jej życie już nigdy nie będzie takie samo. 
Co odkryje Iwona?
Przekonajcie się sami. 
Ja nie mogłam doczekać się  tego tomu. Koniecznie chciałam poznać dalsze losy komisarz Banach.  Śledziłam jej perypetie z ogromną ciekawością i razem z Iwoną przeżywałam jej dylematy życiowe. 
Będzie mrocznie  i brutalnie. Misternie uknuta intryga sprawiła, że nie mogłam oderwać się od tej książki.  To idealna lektura dla fanów kryminałów i osób  lubiących rozwiązywać skomplikowane śledztwa. 
Autor potrafi wbić czytelnika w fotel. Nietuzinkowa fabuła i wartka akcja.  Ciekawa kreacja psychologiczna charakternych bohaterów.  Nie nudziłam się ani przez chwilę.  Wciągnęłam się już od pierwszej strony.  Autor dopracował tę serię w każdym detalu.  
Jeśli lubicie czytać dobre kryminały to warto poznać książki Marka Stelara.
Koniecznie przeczytajcie "Wybraną", aby zagłębić się w "Przegranej".
Rewelacja! Czekam na kolejne powieści spod pióra autora. 

Gorąco polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia Mroczna Strona za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...