Brunetka Books Recenzuje

sobota, 13 lipca 2019

"Mój mąż potwór" Ingrid Falaise

"Mój mąż potwór" to szokująca autobiografia opowiadająca losy młodej dziewczyny. Powieść opowiada o traumie jaką przeżyła Sophie wiążąc się z M. Jej ukochany bił ją, poniżał, nie szanował, katował, gwałcił.
Miłość ją tak zaślepiła, że nie potrafiła od niego odejść.
Sophie miała osiemnaście lat, gdy poznała M - przystojnego młodego mężczyznę, arabskiego studenta. Wyjechała z nim nawet do Afryki, gdzie poznała jego rodzinę, kulturę, obyczaje, tradycję i jego samego. M znęcał się nad nià fizycznie,ale Sophie zawsze znajdowała dla niego wytłumaczenie. Usychała z tęsknoty za nim.
"Zgadzam się, chociaż dobrze wiem, że zaraz po przyjeździe do domu, rzucę się do aparatu, żeby usłyszeć jego głos. To silniejsze ode mnie, nic na to nie poradzę, nie spadłam jeszcze na samo dno przepaści".
Historia przerażająca❗
Sophie tyle razy maltretowana wraca do swojego oprawcy.
Ta historia wydarzyła się naprawdę i tylko cudem nie zakończyła się tragedią.
Powieść pokazuje jak ukochana osoba może zamienić nasze życie w prawdziwy koszmar.
Polecam❗

Autor: Ingrid Falaise

Tytuł: Mój mąż potwór

Tytuł oryginału: Le Monstre

Wydawnictwo: Amber

Ilość stron: 288

Rok wydania: 2018

Oprawa: miękka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...