Brunetka Books Recenzuje

sobota, 2 stycznia 2021

"I see you" Ker Dukey, D.H.Sidebottom

Autorzy:  Ker Dukey, D.H.Sidebottom 

Tytuł: I see you

Gatunek: thriller

Wydawnictwo: Niezwykłe 

Ilość stron: 268

Rok wydania: 2020

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 





"Jej słaby i cichy jęk wywołał uśmiech na moich ustach. Ten dźwięk dodał mi sił, tak samo jak widok krwi płynącej po brzuchu, po bladej skórze,  na tle której odznaczał się szkarłat. Z każdym uderzeniem serca z dziewczyny uchodziło życie"


Devon i Noah są braćmi, których dzieciństwo jakie spędzili w dysfunkcyjnej rodzinie zbiera swoje żniwa. Noah wraz z ojcem uczestniczył w przerażających wydarzeniach, które miały miejsce w ich ciemnej piwnicy. Natomiast rolą Devona było stanie za obiektywem i robienie zdjęć przyszłym ofiarom. 

"Dla mnie nie ma innego powodu niż ten, że lubię patrzeć, uwieczniać i przez chwilę żyć ich emocjami. To zawsze było dla mnie normalne, miałem to we krwi" 

Wydawałoby się, że Devon był w lepszej sytuacji, bo nie brał udziału w przestępczych działaniach swoich bliskich. Był tylko fotografem, ale jego umysł, podobnie jak Noaha też został skrzywiony. 

Po latach obaj jako dorośli i przystojni mężczyźni prowadzą intratny interes. Noah szybko znalazł ludzi ich pokroju. Chorych, zdeprawowanych i nienormalnych. Mają klientów, którzy dają im zlecenia dzięki, którym stają się bogaci.

Jednak poróżnia ich Nina, która sprawia, że Devon pierwszy raz chce postąpić inaczej. 
Jedna noc sprawi, że koszmar, który ją spotka pozostanie z nią na zawsze i nie będzie mogła dojść do siebie. Pewien potwór w masce na zawsze zmienia jej życie.

Rok później obok domu Niny wprowadza się nowy i bardzo przystojny sąsiad,  który robi wszystko aż zdobywa jej zaufanie. Devon roztacza wokół siebie aurę tajemniczości. Nina zakochuje się w nim. Po raz pierwszy od ponad roku czuje się zrelaksowana i spokojna.
Co ukrywa Devon przed Niną?

"Chodziłem za nią po salonie, gdy zaczęła tańczyć,  po tym, gdy chemikalia popłynęły w jej żyłach i przejęły kontrolę nad ruchami"



Wow! Ta książka bardzo mnie zachwyciła. Kocham czytać takie popaprane i mroczne historie. 
Od razu napiszę, że to nie jest książka dla osób wrażliwych. Takiej popapranej powieści dawno nie czytałam. Rewelacyjna. Nie mogłam od niej oderwać się.  
Zakończenie książki było genialne. 

Polecam bardzo!

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Niezwykłemu. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Rakowiska" Magdalena Majcher

Autorka: Magdalena Majcher  Tytuł: Rakowiska Kategoria: true crime  Wydawnictwo: W.A.B. Premiera: 15.05.2024  Ilość stron: 288 Oprawa: miękk...