Brunetka Books Recenzuje

sobota, 21 stycznia 2023

"Va Banque" Magdalena Winnicka

Autorka: Magdalena Winnicka 

Tytuł: Va Banque 

Seria: Grzechy krwi #3

Kategoria: Romans 

Wydawnictwo: Akurat / MUZA SA  / Grzeszne Książki 

Premiera: 18.01.2023 

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Na gali charytatywnej Filomena Nastyńska po stracie bliskiej osoby wpada w szał i grozi rodzinie Jespera. Nieobliczalny mafioso wydaje na nią wyrok. Nieoczekiwanie zaczyna się między  nimi rodzić uczucie. 
Co wyniknie z tej historii? Przekonajcie się sami. 

Genialna fabuła,  ciekawie wykreowani bohaterowie. 
Autorka kolejny raz zapewniła mi lekturę pełną emocji oraz wrażeń.  Nieoczekiwane zwroty akcji,  niebezpieczeństwo,  adrenalina,  nienawiść, gorące sceny,  miłość, tajemnice. Nudy nie ma! 
Ja z wielkim zainteresowaniem przewracałam kartkę za kartką,  by poznać losy bohaterów. Między bohaterami od samego początku iskrzy i czekalam aż ten płomień wybuchnie. I nie zawiodłam się.  Autorka potrafi trzymać czytelnika w napięciu,  bo nie wiadomo co wydarzy się na następnych stronach powieści. 
Jeśli lubicie książki mafijne i czytacie romanse to zaopatrzcie się w tę serię. Będziecie zachwyceni.  Rodzinka Tironów zawróci Wam w głowie i skradnie Wasze serce. 
Jestem bardzo ciekawa,  co wydarzy się dalej , dlatego z przyjemnością sięgnę po kolejny tom. 
Lekki styl autorki sprawił,  że książkę przeczytałam szybko.
Bawiłam się znakomicie.
Polecam!


Dziękuję za egzemplarz książki Wydawnictwu MUZA SA  / Grzeszne Książki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...