Brunetka Books Recenzuje

sobota, 9 września 2023

"Chestnut Hill. Nie daj mi odejść" Daria Skiba

Autorka: Daria Skiba

Tytuł: Chestnut Hill.  Nie daj mi odejść #2

Cykl: Chestnut Hill 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Videograf 

Premiera: 17.08.2023

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

"Chestnut Hill.  Nie daj mi odejść" to drugi tom , w którym poznałam dalsze losy Polaków, którzy spotkali się w Irlandii  i zaprzyjaźnili ze sobą. 
Hubert i Dominika po zaręczynach lecą do Polski, aby porozmawiać z jego siostrą i dowiedzieć się,  dlaczego tak nagle opuściła Irlandię?  Na miejscu okazuje się, że Hubert ma kiepskie relacje z rodzicami, a Amanda  coś ukrywa.  Monika i Michał przetrwali trudne chwile, ale musieli nauczyć się żyć na nowo. Lena nie może pogodzić się z kłamstwami Pawła. Okazuje się też, że Ellen tak lubiana przez Polaków ukrywa tajemnice z przeszłości. 

Uwielbiam czytać takie życiowe i mądre historie, które zmuszają do przemyśleń. Autorka potrafi przemycić między wierszami ważne życiowe tematy oraz co w życiu jest najważniejsze. Autorka uczy czytelnika, czym jest prawdziwa przyjaźń i miłość. Z książki dowiadujemy się,  że trzeba robić w wszystko,  by ważne dla nas osoby nie zniknęły z naszego życia. O uczucie trzeba dbać i należy naprawić błędy, bo to wszystko zależy tylko od nas. 
Warto dawać drugą szansę i nie oceniać nikogo pochopnie.  Z ogromną ciekawością śledziłam losy bohaterów,  którzy poznali się na emigracji i bez względu na wszystko mogli liczyć na siebie.  Pokochałam Ellen, która była dla tych młodych ludzi jak rodzina. Dawała im pracę, wsparcie i otuchę. Uczyła młodych ludzi, że wszystkie problemy można rozwiązać.  Spodobało mi się też,  że autorka dodała wątek o psie. Czy wiecie, że owoce kasztanowca są silnie trujące dla psów? 
Jeśli jesteście ciekawi jak poradzą sobie młodzi ludzie z bagażem przeszłości na emigracji to koniecznie zajrzyjcie do Chestnut Hill.  Czeka na Was niezapomniana przygoda z tymi cudownymi bohaterami. Będę za nimi tęskniła. 
Bawiłam się znakomicie i przeżyłam mnóstwo wrażeń oraz emocji. 

Gorąco polecam!


Dziękuję bardzo Wydawnictwu Videograf za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Rakowiska" Magdalena Majcher

Autorka: Magdalena Majcher  Tytuł: Rakowiska Kategoria: true crime  Wydawnictwo: W.A.B. Premiera: 15.05.2024  Ilość stron: 288 Oprawa: miękk...