Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 18 grudnia 2023

"Cicha noc" Jolanta Kosowska

Autorka: Jolanta Kosowska 

Tytuł: Cicha noc 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Zaczytani 

Premiera: 8.11.2023

Ilość stron: 252

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



"Cicha noc" to historia o młodej Ewie Malinowskiej,  która zawiodła się na ukochanym. Dziewczyna uciekła z Rodos i postanawiła zacząć wszystko od nowa w Dreźnie. Znajduje zatrudnienie w domu opieki seniora. Nie przeszkadza nikomu, że Ewa nie posiada doświadczenia zawodowego,  bo jej empatia i pozytywna energia sprawiają, że Ewa kradnie serca wszystkich, którzy pojawiają się na jej drodze życiowej. 
Ewa poznaje zwariowaną staruszkę Ritę Stamler, która motywuje ją do zmian  życiowych i pomoga,  by Ewa spełniła swoje marzenia. 
Wkrótce okazuje się,  że los ma dla Ewy kolejną niespodziankę.  Ewa dostaje propozycję remontu tajemniczej posiadłości i to zmienia jej życie. 
Klimatyczny dom i zwariowana starsza pani,  która uknuła intrygę,  by pomóc Ewie i swojemu wnukowi.

Jesteście ciekawi, co z tego wyniknie?

Fabuła jest bardzo wciągająca, tajemnicza i intrygująca.  Ciekawie wykreowani bohaterowie.  Polubiłam Ewę od pierwszego wrażenia oraz Ritę za jej tajemniczość.  Powoli odkrywałam przeszłość i tajemnice bohaterów. Elementy zaskoczenia i nieoczekiwane zwroty akcji sprawiły, że nie mogłam oderwać się od tej książki. Śledziłam losy bohaterów z zapartym tchem i przewracałam kartkę za kartką,  by dowiedzieć się jak zakończy się ta historia.  Autorka trzyma czytelnika w napięciu.  Pokazuje nam też obyczaje i tradycje świąteczne niemieckich domów. Barwne opisy krajobrazów sprawiły, że czułam się jakbym była na słonecznym Rodos, ale też w Dreźnie. 
To piękna historia miłosna, która pokazuje nam, że trzeba ufać sobie, rozmawiać ze sobą  i nie wolno ulegać intrygom i manipulacjom innych osób, bo to może zepsuć nasz związek. 
Autorka sprawiła, że moja wyobraźnia pracowała na wielkich obrotach.  Poczułam klimat zbliżających się świąt Bożego Narodzenia i zachwyciłam się tą historią miłosną. 
Uwielbiam lekkie pióro i przyjemny styl autorki.  Jestem usatysfakcjonowana lekturą. 

Rewelacja!

Gorąco polecam!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Zaczytani za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...