Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 16 września 2019

"Jednak mnie kochaj" Laura Kneidl

"Jednak mnie kochaj" jest powieścią, której główną bohaterką jest Sage Derting.
Młoda dziewczyna uciekła z domu rodzinnego, w którym przeżyła traumę. To co przeżyła Sage było straszne. Przerażają ją kontakty z mężczyznami, na skutek czego dostaje napadów paniki i leków.
Wyruszyła w podróż do oddalonego o setki kilometrów Malview do Nevady, aby uciec od dawnego życia i zacząć nowe studenckie życie.
Nowy początek jest bardzo ciężki, ponieważ dziewczyna nie ma pieniędzy, ani przyjaciół.
Sage nie chce, żeby ktokolwiek dowiedział się o niej i jej przeszłości więc izoluje się od innych studentów.
Wszystko zmienia się, gdy na jej drodze stają April i jej brat Luca.
Rodzeństwo wyciąga do niej pomocne dłonie i przygarniają Sage pod swój dach.
Sage i April stają się przyjaciółkami.
Na początku Sage boi się Luci, jednak z czasem stają się sobie bliscy.
Historia Sage jest bardzo mroczna, przygnębiająca i emocjonalna. Nie tylko dla niej, ale także dla czytelnika. Przeżywałam całą powieść razem z Sage i trzymałam za nią kciuki do samego końca, żeby wyszła z tego co ją spotkało.
"Jednak mnie kochaj" to powieść , która porusza wiele trudnych tematów. Między innymi takie jak rodzina, bliskość, przyjaźń, miłość, szczerość, zaufanie.
Kiedy już wszystko zaczyna układać się w życiu Sage to nagle powraca przeszłość.
Czy Sage poradzi sobie z demonami przeszłości?

"Jednak mnie kochaj" Laury Kneidl jest powieścią, którą będę polecać, ponieważ bardzo mi się podobała i jestem ciekawa dalszych losów Sage, dlatego czekam na kontynuację.


Autor: Laura Kneidl

Tytuł: Jednak mnie kochaj. Tom 1

Tytuł oryginału: Berűhre mich. Nicht

Wydawnictwo: Jaguar

Ilość stron: 480

Rok wydania: 2019

Oprawa: miękka ze skrzydełkami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...