Brunetka Books Recenzuje

sobota, 7 września 2019

"Pikantnie po włosku" Gosia Lisińska

Magda Lisowska przerywając bójkę zwraca na siebie uwagę bardzo przystojnego Włocha Roberto Morettiego, który jest jej szefem.
W bardzo dziwnych okolicznościach lądują razem w łóżku.

Życie głównej bohaterki nigdy nie było poukładane, czy zwyczajne, a związek z Roberto bynajmniej tego nie zmienia.
Przynosi za to mnóstwo namiętności,ale i pytań, których dziewczyna dotychczas sobie nie zadawała.

Jak potoczą się jej losy?

Jakie ostatecznie podejmie decyzje?

Czy szalony romans ma szansę przerodzić się w coś trwałego?

Pamiętacie pierwszą część pod tytułem "Światła w jeziorze"?
Niestety kontynuacja pod tytułem "Pikantnie po włosku" bardzo mnie rozczarowała.
Bohaterka nie podobała mi się od samego początku.Istny dzieciak. Dwydziestoparoletnia dziewczyna, która na swojego ojca mówi "tatko"? No bez przesady. Denerwowała mnie swoim zachowaniem od samego początku.
W pierwszej części Roberto Moretti podbijał do przyjaciółki Magdy, Karoliny. I tutaj jest to dla mnie niewiarygodne, że przerzucił się na Magdę. Wiadomo, że jak mu nie wyszło z Karoliną to chciał ułożyć sobie życie z inną kobietą, ale kompletnie nie kupuję tej historii z Magdą, która całą powieść była zazdrosna o Karolinę.
Także nie zawsze warto czytać kontynuację.


Autor: Gosia Lisińska

Tytuł: Pikantnie po włosku

Seria: Miłość w Tychach. Tom 2

Wydawnictwo: Inanna

Ilość stron: 320

Rok wydania: 2019

Oprawa: miękka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...