Brunetka Books Recenzuje

piątek, 20 września 2019

"Randka" Louise Jensen

Coś złego przytrafiło się Alison Taylor. Przekonana przez przyjaciółki, że powinna pogodzić się z rozpadem małżeństwa i niedawną separacją, Ali umawia się przez portal randkowy na spotkanie z nowym mężczyzną.

Sobotni wieczór rozpoczyna się niewinnie, jednak gdy Alison budzi się w niedzielę rano, odkrywa, że cały jej świat wywrócił się do góry nogami. Jest sama w swoim mieszkaniu i nie pamięta, co jej się przytrafiło, ale z rany na jej głowie sączy się krew, a gdy spogląda w lustro , nie rozpoznaje swojej twarzy. Co więcej, Ali nie rozpoznaje też nikogo z przyjaciół i rodziny. I nie potrafi zidentyfikować osoby, która najwyraźniej zamierza zniszczyć jej życie...

"Randka" to świetny thriller psychologiczny.
Przeczytałam w błyskawicznym tempie.
Ta książka wciąga od samego początku.
Autorka stworzyła takie napięcie akcji, że historię tą czyta się z wielkim zainteresowaniem. Gdy już myślałam, że zbliżam się do rozwiązania tej zagadki to autorka tak zmienia tropy, że nie mogłam odłożyć książki dopóki nie poznałam prawdy.
Właśnie takie thrillery psychologiczne uwielbiam czytać. Wciągający, wywołujący dreszczyk emocji i ani na moment nie pozwalający odłożyć książki.
Rewelacja!

Jestem bardzo zadowolona z tej lektury.
Dawno nie czytałam tak dobrej książki.
Książka tak mnie wciągnęła, że czytałam ją w nocy.

Zakończenie książki jest nieprzewidywalne.
Wyjaśnienie kto i dlaczego stoi za prześladowaniem Alison wbije Was w fotel.

Przeczytajcie o tym jak może zakończyć się zwykła randka. Jedna noc może zmienić wszystko!

Historia Ali pokazuje,że trzeba uważać komu się ufa, bo można przeliczyć się.

"Gdy wypadam z kawiarni , zerkam przez ramię, rozglądając się po morzu twarzy. Rozpaczliwie chcę rozpoznać tę jedną, odkryć, kto mnie prześladuje, ale wszyscy są mi obcy"

Wyobraźcie sobie, że pewnego dnia budzicie się w świecie, w którym wszyscy wydają się Wam obcy. Jak bardzo musi to być przerażające!

Połkniecie tą historię jednym tchem!

Polecam gorąco!


Autor: Louise Jensen

Tytuł: Randka

Tytuł oryginału: The Date

Wydawnictwo: Burda

Rok wydania: 2018

Liczba stron: 368

Oprawa: miękka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...