Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 7 października 2019

'"Idealne małżeństwo" Kimberly Belle

"Nie ma idealnych małżeństw.
Są tylko idealne kłamstwa"

Poznajemy idealne małżeństwo Iris i Willa Griffith. Wiodą szczęśliwe życie w pięknym domu w ekskluzywnej dzielnicy Atlanty, oboje spełniają się zawodowo i planują założenie rodziny.
Idylla trwa do pewnego czasu.
Pewnego dnia mąż Iris ginie w katastrofie lotniczej.

"Ogarnia mnie panika, moje serce przestaje bić "

Jesteśmy świadkami tego jak Iris przeżywa żałobę. Szok, rozpacz, niedowierzanie...
Jednak Iris czuje, że jej mąż żyje.
Razem ze swoim bratem rozpoczyna śledztwo.
Jakie mroczne sekrety skrywał przed swoją żoną? Gdzie jest? Dlaczego kłamał? I czego jej jeszcze nie powiedział?
Co odkryje Iris grzebiąc w przeszłości Willa?

"I wtedy dociera do mnie, że tak naprawdę utraciłam go dwa razy. Po raz pierwszy, gdy wsiadł do tego samolotu, a po raz drugi, gdy po śmierci zmienił się w obcą mi osobę. Pierwszy raz był gwałtowny i szokujący, a drugi stopniowy, ale nie mniej bolesny. Obie rany są świeże, poszarpane i głębokie"

Kiedy sięgałam po tę książkę to miałam przeczucie, że będzie to świetna książka. I taką okazała się ❗
Po prostu rewelacja. Wydawnictwo Filia zawsze wydaje thrillery, które spełniają moje oczekiwania❤

"Idealne małżeństwo" to niesamowicie wciągający thriller psychologiczny.
Z wielkim zaciekawieniem przeczytałam strona za stroną.

Finał tej historii wbija w fotel😱

Czytaliście???

Polecam gorąco ❗❗❗


Autor: Kimberly Belle

Tytuł: Idealne małżeństwo

Seria: Mroczna Strona

Wydawnictwo: Filia

Ilość stron: 400

Rok wydania: 2019

Oprawa: miękka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...