Brunetka Books Recenzuje

sobota, 26 października 2019

"Surogatka" Louise Jensen

Małżeństwo Kate i Nick White'owie nie mogą mieć dzieci.
Próbowali wszystkiego, żeby zostać rodzicami i po kolejnej porażce są bliscy rezygnacji. Przypadkowe spotkanie z przyjaciółką Kat z dzieciństwa powoduje, że małżeństwo decyduje się na usługi Lis.
Zostaje ich surogatką.
To ich ostatnia szansa na spełnienie marzeń.
Niestety przeszłość Kat i Lis jest pełna mrocznych sekretów.


"Brałam udział w wypadku samochodowym, który wstrzasnął naszym małym miasteczkiem, a potem uciekłam, zostawiając Lisę na pastwę niezliczonych pytań. Ale nie byłam w stanie mówić o koszmarze, który doprowadził do tragedii, po prostu nie mogłam. Tylko my dwie znamy prawdę- i to nie może się zmienić ".

Co gorsza, Kat podejrzewa, że Lisa , która w końcu zgodziła się zostać surogatką, nie mówi jej wszystkiego.

Dla Kat miała to być prosta historia ze szczęśliwym zakończeniem, jednak z biegiem czasu na jej perfekcyjnym życiu zaczynają pojawiać się rysy i pęknięcia.
W końcu staje się jasne, że kobieta nie może dłużej uciekać przed własną przeszłością, jeśli chce ocalić rodzinę.


Jestem bardzo zadowolona z książki. Genialny, wciągający thriller psychologiczny. Uwielbiam taką lekturę, w której jest pełno emocji. Przeczytałam ją jednym tchem.
Zakończenie wbija w fotel.
Polecam❗

Autor: Louise Jensen

Tytuł: Surogatka

Tytuł oryginału: The Surrogate

Wydawnictwo: Burda Książki

Rok wydania: 2018

Ilość stron: 400

Oprawa: miękka ze skrzydełkami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...