Brunetka Books Recenzuje

środa, 27 listopada 2019

"Krysia. Mała książka wielkich spraw" Michalina Grzesiak

Ostatnio miałam okazję przeczytać książkę pod tytułem "Krysia. Mała książka wielkich spraw" Michaliny Grzesiak, która prowadzi bloga @krystynoniedenerwujmatki
Kim jest Krysia? Krysia to słodka łobuziara. Dziewczynka w wieku pięciu lat jest małą cudowną istotką. Mega zabawna i zadziorna.
"-Krzyśka,miśka,mała zdziśka.
-Chcesz poznać moc mojego pantofelka?
-Jeszcze jedna "siśka" albo "zdziśka" i dostaniesz ode mnie kopa" 🤣🤣🤣

Krystyna to twarda zawodniczka.
O Krysi opowiada nam jej mama, która wychowuje dzieci po swojemu, robi to co uważa, że jest najlepsze dla jej dzieci.
Książka pokazuje prawdziwe oblicze macierzyństwa.
Krysia pokazała nam świat oczami pięcioletniego dziecka.
Ta książka nie jest poradnikiem dla rodziców. Z tej książki dowiecie się, że w życiu należy cieszyć się z każdej drobnostki.
Książkę czytało mi się bardzo przyjemnie . Ta mała rezolutna dziewczynka sprawiła, że spędziłam z tą książką przyjemny wieczór.
Sięgnijcie po tą książkę. Pokochacie Krysię od pierwszych stron.
Polecam bardzo!
A może czytaliście?
Za egzemplarz dziękuję bardzo Wydawnictwu @czwartastrona


Autor: Michalina Grzesiak

Tytuł: Krysia. Mała książka wielkich spraw

Wydawnictwo: Czwarta Strona

Ilość stron: 248

Rok wydania: 2019

Oprawa: twarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...