Brunetka Books Recenzuje

piątek, 1 listopada 2019

"Zapisane w pamięci" Ewa Pirce

Eva jako nastolatka związała się z mężczyzną, który wykorzystał jej naiwną miłość w bestialski sposób.

Alex , by zapomnieć o traumie z dzieciństwa został zawodowym bokserem.

Los sprawia, że Eva na swojej drodze spotyka Alexa.

Książka pod tytułem "Zapisane w pamięci" jest dosyć gruba. Ma ponad 700 stron❗
Czyta się ją szybko, ale ja czytałam ją długo. Dozowałam sobie po parę stron, ponieważ jest tam dużo bólu, cierpienia i nie mogłam tego wszystkiego przeczytać od razu.
Bardzo podobało mi się jak autorka napisała wątek kryminalny w tej książce.
Natomiast jest to dla mnie nie do wyobrażenia , że Eva po takich przejściach, gdzie była bita, okaleczana i gwałcona to tak sobie poradziła, że weszła w relacje z Aleksem.
Alex też musiał zmierzyć się z demonami przeszłości. To co przeszedł w dzieciństwie to prawdziwy koszmar.
Ta lektura pozostanie na długo w mojej pamięci.
Bardzo ciekawe zakończenie książki.
Jako całość podobała mi się.
Na pewno sięgnę po inne książki tej autorki.


Autor: Ewa Pirce

Tytuł: Zapisane w pamięci

Wydawnictwo: Niezwykłe

Ilość stron: 747

Rok wydania: 2019

Oprawa: miękka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...