Brunetka Books Recenzuje

piątek, 6 marca 2020

"Uwikłani. Tom2" Adriana Rak

Autor: Adriana Rak

Tytuł: Uwikłani. Tom 2

Gatunek: literatura obyczajowa

Wydawnictwo: WasPos

Rok wydania: 2019

Ilość stron: 306

Oprawa: miękka



"Uwikłani. Tom 2" to powieść obyczajowa. Bohaterów powieści Agatę i Piotra poznaliśmy w tomie 1. Agata to dziewczyna po przejściach. Pracuje w szkolnej świetlicy.
Piotr jest bibliotekarzem, wychowuje syna i ma w życiu pod górkę, bo jego żona jest niepełnosprawna.

W pierwszej części możemy przeczytać o romansie Agaty i Piotra. Niestety nie jest to łatwa miłość. Piotr nie umie podjąć decyzji czy zostać z żoną czy się z nią rozstać.

Gdy skończyłam czytać pierwszy tom wiedziałam, że muszę przeczytać drugi tom.

"Uwikłani. Tom 2" przedstawia nam dalsze losy Agaty i Piotra.
Piotr zostawił Agatę pomimo tego, że ją kocha.

Czy drogi Agaty i Piotra zejdą się?


Moim zdaniem tom 2 jest lepszy od pierwszego. Akcja nabiera tempa.
Powieść jest bardzo życiowa. Mamy tutaj przykład źle podjętych decyzji. Jakie będą skutki możecie sami przekonać się.
Nie mogę tutaj za dużo pisać, żeby nie zdradzić Wam fabuły powieści.
W tej części dużo dzieje się.
Dodatkowo możecie poznać innych bohaterów Witka i Basię.
Idealnie wykreowana postać Karoliny. Wiadomo jest nie do polubienia. Nie chciałabym trafić na taką zołzę w swoim życiu.
Bardzo szkoda mi było Piotra, że taki fajny mężczyzna, a męczy się z taką wiedźmą. Troszkę mnie denerwowało, że zachowywał się jak taka "ciapa". Karolina zrobiła z niego pantoflarza.

Zakończenie dosłownie wbiło mnie w fotel. Nie spodziewałam się tego.

Musicie koniecznie przeczytać tą rewelacyjną powieść.
Książkę czyta się szybko i wszystkie książki spod pióra Pani Adriany Rak są świetne.

Bardzo podobała mi się ta powieść. Książka dostarczyła mi wiele emocji.

Szkoda, że to już koniec, bo chętnie przeczytałabym,jak potoczy się życie Agaty i dzieci po tym szokującym zakończeniu.

Polecam Wam bardzo gorąco!

1 komentarz:

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...