Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 12 marca 2020

"Wielkie włoskie wakacje" Jolanta Kosowska

Autor: Jolanta Kosowska

Tytuł: Wielkie włoskie wakacje

Gatunek: literatura obyczajowa

Wydawnictwo: Novae Res

Rok wydania: 2020

Ilość stron: 294

Oprawa: miękka ze skrzydełkami


"Wielkie włoskie wakacje" to powieść o włoskich klimatach, która miała premierę 12 lutego.

W ręce byłego policjanta Kacpra przypadkowo trafia pamiętnik. Z jego stron poznaje on historię Klaudii i Karoliny i ich wakacyjnej podróży do Włoch.

Pewnego dnia uwagę Klaudii, studentki historii sztuki, przyciąga piękna kołatka na bramie jednego z domów w Asyżu.
Nieznana siła popycha ją w głąb podwórza i do wnętrza domu, gdzie jej oczom ukazuje się obraz z dymiącym Wezuwiuszem. Klaudia, choć nigdy nie była w Asyżu, jest pewna, że już kiedyś widziała ten obraz, podobnie jak cały dom i podwórze. Postanawia iść za głosem serca i odwiedzić Pompeje.
Wkrótce okaże się, że w tę samą stronę podąża ktoś jeszcze, a dziewczyna słyszy jego kroki...

Ten pamiętnik ze strony na stronę intrygował Kacpra coraz bardziej. Z każdą kolejną stroną czuł, że jednej z dziewczyn grozi niebezpieczeństwo, że ktoś ją osacza.

Historia z pamiętnika fascynuje Kacpra, nie pozwala o sobie zapomnieć, a jednocześnie obawia się on o bezpieczeństwo dziewczyny.
Postanawia odnaleźć Klaudię i wyjaśnić swoje podejrzenia.

Czy odkryje rozwiązanie zagadki?
A może dziewczyna ucieka w świat wyobraźni?

Podczas czytania tej powieści czułam się jakbym naprawdę czytała pamiętnik Klaudii. Miałam wrażenie , że razem z bohaterami powieści zwiedzam te wszystkie piękne miejsca.

Dzięki autorce przenosimy się w malownicze miejsca Włoch.
Książka trzyma w napięciu do ostatniej strony, a te malownicze opisy włoskich krajobrazów, legendy tak wciągają, że czytałam powieść z wielkim zainteresowaniem.

"Wielkie włoskie wakacje" to idealna letnia historia, która oczarowała mnie.
Autorka doskonale opisała Asyż, Wenecję, Florencję i Pompeje. Autorka opisała wąskie uliczki, przepiękne widoki i zabytki. Nawet wyobraziłam sobie doskwierający tam upał. Poczułam prawdziwe lato.
Książkę czyta się szybko i bardzo przyjemnie spędziłam z nią czas.

Polecam Wam gorąco!

Przeczytajcie i przenieście się tak jak ja wyobraźnią do Włoch.
Autorka zafunduje Wam podróż, a Wy nawet nie musicie ruszać się ze swojego domu.

Genialna powieść!

Książkę przeczytałam dzięki udziałowi w Book Tour zorganizowanym przez Andżelikę Jaczyńską z bloga "Czytam dla przyjemności". Dziękuję bardzo ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...