Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 2 marca 2020

"Kolumb A.D.2100" Mariusz Kaniewski

Autor: Mariusz Kaniewski

Tytuł: Kolumb A.D. 2100

Wydawnictwo: WasPos

Ilość stron: 564

Rok wydania: 2020

Oprawa: miękka



"Zapala mnie ta dziewczyna. Czuję, jak iskra przechodzi przez jej dłonie, jak wypływa z długich palców, pomalowanych paznokci, jak przechodzi przez moją skórę i wędruje swobodnie po mnie. Zainfekowała mnie, jak kiedyś infekowało się komputery. Zainfekowała mnie bezczelnie, tak po prostu - mnie prezesa. No, bezczelnie, to nie, bo sam dałem się zainfekować"


Jonathan Goodenough jest prezesem jednej z największej firmy technologicznej w Kalifornii. Jon należy do najwyższej kasty,posiadającej pieniądze i uczestniczącej w klasycznym wyścigu szczurów.

Pewnego dnia odkrywa, że ktoś skasował z sieci dane na temat XX-wiecznego polskiego matematyka, któremu udało się przewidzieć między innymi ekonomiczne rozwarstwienie społeczeństw.

Nazajutrz tajemnicza postać uchyla Jonowi rąbka tajemnicy, kto i jak steruje światem.

"Oderwiemy świnie od koryta"

To zaledwie początek szeregu intryg i sensacyjnych akcji.

Po drodze miłość pięknej i ambitnej Susan, partnerki Jona, uruchamia prywatną rewolucję, która szybko krzyżuje się ze światową - prowadzoną przez tajemniczą organizację KOLUMB.

Co odkryją główni bohaterowie?

Co kryje się za tymi wszystkimi zagadkami?

Dlaczego z dokumentów wymazano nazwisko człowieka, który umiał przewidzieć przyszłość?

Ta powieść wciągnęła mnie do tego stopnia, że zarwałam dwie noce.
Te wszystkie tajemnice, zagadki do rozwiązania, namiętność i seks wciągają na maksa.

Polecam Wam tą ciekawą powieść.

"Grubaska", ale warto spędzić z nią swój czas. Będzie to niesamowita przygoda z tą powieścią.

Bardzo dziękuję Wydawnictwu WasPos za możliwość przeczytania książki.

Polecam!

1 komentarz:

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...