Brunetka Books Recenzuje

sobota, 13 marca 2021

"Żelazne zasady" Agata Polte

Autor: Agata Polte

Tytuł: Żelazne zasady 

Seria: Żelazne serca

Gatunek: romans mafijny /erotyk

Premiera: 10.03.2021

Wydawnictwo: Niezwykłe 

Ilość stron: 296

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 






Malia Anne Ferro to 26-letnia Żelazna Zabójczyni, która postanowiła odciąć się od mafii i żyć jak zwykła kobieta.
Jej przyjaciółka Laureen poprosiła ją o przyjazd do Bostonu i pomoc w przygotowaniach do ślubu. Obiecała jej kilkutygodniowe wakacje. Na miejscu okazuje się, że Laureen zostawiła jej klucze do swojej kawalerki oraz karteczkę z informacją,  że wyjechała z Antonio w interesach.
Kiedy w deszczu wpadła pod restauracją na przystojnego bruneta o szarych oczach okazuje się nim Diabeł z Wybrzeża,  Enzo Tossell. Mężczyzna nie wierzył w przypadki i postanowił dowiedzieć się kim jest nieznajoma dziewczyna. Zamierzał zastawić na nią pułapkę i szantażem wykorzystać ją do swojego  diabelskiego planu.


Czytając "Żelazne zasady" bawiłam się świetnie.  Spędziłam cudowny czas z tą powieścią.  Jest genialna. To najlepsza powieść mafijna jaką miałam okazję przeczytać w tym roku. Nie mogłam od niej oderwać się. Wciągająca na maksa od pierwszej strony. Jestem nią zachwycona. 
Autorka stworzyła świetnych bohaterów,  którzy przypadli mi do gustu.  Malia to seksowna,  ironiczna i zadziorna kobieta, natomiast Enzo to przystojny,  arogancki i zimnokrwisty morderca. Między tą dwójką iskrzy od samego początku. Oboje coś knują i ukrywają wiele przed sobą. 
W tej książce aż kipi od erotyzmu i pożądania.  Intrygi, brutalny świat mafii,  seks i akcja, od której nie mogłam oderwać się. 
Uwielbiam takie powieści i czekam z niecierpliwością na drugi tom. 
Zapewniam Was, że będziecie tą książką zachwyceni.
Polecam!

Za egzemplarz powieści dziękuję Wydawnictwu Niezwykłe oraz autorce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...