Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 29 lutego 2024

"30 zachodów słońca w których można się zakochać" Mercedes Ron

Autorka: Mercedes Ron

Tytuł: 30 zachodów słońca w których można się zakochać 

Tytuł oryginału: 30 sunsets para enanorarte 

Seria: Saga Bali

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Harde

Premiera: 25.10.2023

Ilość stron: 416

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Macie ochotę na gorący romans na Bali?

Bohaterowie powieści to dwudziestotrzyletnia Nikki, piękność z Bali oraz trzydziestoletni Alex,przystojny pilot prywatnych linii lotniczych z Anglii. 
Oboje mają tajemnice i nie planują zakochiwać się.  Jednak ciągnie ich do siebie więc zafascynowani sobą postanawiają spędzić razem trzydzieści dni, aby poznać się bliżej. 

Jesteście ciekawi,  co wydarzy się po miesiącu?

Autorka stworzyła bardzo przyjemny romans, przy którym zrelaksowałam się i dobrze bawiłam się.  Wciągająca fabuła i ciekawa relacja mieszkanki Bali z turystą. Obserwowałam ich rozwijającą się relację i ani przez chwilę nie nudziłam się. Lekki styl oraz przyjemne pióro autorki sprawiło, że książkę przeczytałam z wielką przyjemnością.  Chętnie sięgnę po kolejne książki spod pióra autorki.  Gwarantuję Wam,  że poczujecie wakacyjny klimat Bali i uciekniecie od szarej codzienności. 
To idealna lektura dla miłośników wakacyjnych romansów. 

Polecam!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Harde za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Skradziona tożsamość. Spadkobierca" Monika Magoska - Suchar

Autorka: Monika Magoska - Suchar Tytuł: Skradziona tożsamość.  Spadkobierca #1 Kategoria: Romans mafijny  / erotyk Wydawnictwo: Love Book  P...