Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 11 lipca 2024

"Gorsze niż śmierć" Cara Hunter

Autorka: Cara Hunter

Tytuł: Gorsze niż śmierć 

Tytuł oryginału: Hope to Die

Kategoria: thriller 

Wydawnictwo: Filia 

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Premiera: 3.04.2024

Ilość stron: 480

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Lubicie historie inspirowane prawdziwymi wydarzeniami?

"Gorsze niż śmierć" to thriller,  od którego nie mogłam oderwać się.  Główny bohater,  inspektor Adam Fawley zostaje wezwany do odizolowanego gospodarstwa rolnego na obrzeżach Oksfordu. Na miejscu trafia na tajemnicze morderstwo, którego ofiarą padł mężczyzna zastrzelony z bliska w kuchni. Wydaje się,  że to była kradzież z włamaniem,  która zakończyła się tą tragedią. Jednak instynkt śledczego podpowiada Adamowi Fawley'owi, że coś tu śmierdzi. 
Co odkryje Fawley grzebiąc w przeszłości?

Uwielbiam czytać książki napisane przez Carę Hunter. Kreacja bohaterów pod względem psychologicznym jest stworzona po mistrzowsku.  Cała ta historia jest rewelacyjna. Autorka sprawiła, że czułam się jakbym brała udział w śledztwie.  Podobało mi się, że są tutaj dodane raporty z przesłuchań policyjnych, wycinki z artykułami z gazet oraz fragmenty scenariusza serialu dokumentalnego Netflix. Z wielką ciekawością czytałam tę książkę.  Czułam napięcie rozwiązując kolejne elementy łamigłówki. Zaskakujące zwroty akcji wbijają w fotel. Miałam podejrzenia, których nie mogłam być pewna do ostatniej linijki tej książki. Klimat powieści jest mroczny i gęsty więc czuć grozę. 
Jeśli lubicie  książki o trudnych wyborach życiowych i skomplikowane śledztwa kryminalne to będzie to idealna lektura dla Was. 
Ja jestem zachwycona i czekam na więcej. Każdą książkę autorki biorę w ciemno. 

Czytajcie! Polecam!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Filia Mroczna Strona za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Cześć, tu KOPERNIK!" Max Czornyj

Autor: Max Czornyj  Tytuł: Cześć, tu KOPERNIK! Cykl: Genialni odkrywcy  Ilustracje: Aleksandra Czornyj  Kategoria: literatura dla dzieci  Wy...