Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 4 lipca 2024

"Infinity Falling. Zapomnij moje błędy" Sarah Sprinz

Autorka: Sarah Sprinz

Tytuł: Infinity Falling.  Zapomnij moje błędy.  Tom 1

Tytuł oryginału: Infinity Falling  - Mess Me UP

Kategoria: Romans 

Wydawnictwo: Otwarte

Premiera: 3.07.2024

Ilość stron: 512

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Macie ochotę na hollywoodzki romans w blasku reflektorów? 

"Infinity Falling. Zapomnij moje błędy" to historia niezwykle wciągająca i poruszająca.  Poznajemy Aven Amentę, aktorkę,  która ma zaburzenia lękowe i zespół lęku napadowego, a to wszystko przez sławę i stalkerkę, która ją prześladuje.  Psychofanka nie daje jej żyć w spokoju.  Aven nienawidzi przystojnego i charyzmatycznego Hayesa Chamberlaina byłego wokalistę boysbandu. Okazuje się, że będą razem grali główne role w filmie Infinity Falling.  On coś ukrywa i pogrąża się coraz bardziej w mrocznych myślach swojego umysłu. 
Czy Hayes  poradzi sobie ze swoimi problemami?
Czy będą potrafili ze sobą współpracować pomimo konfliktu? 
Co zrobił jej Hayes trzy lata temu? 
Czy zejdą się i znajdą rozwiązanie na życie w blasku reflektorów?

Przekonajcie się sami czytając tę książkę. 

W "Infinity Falling.  Zapomnij moje błędy"  autorka porusza wiele trudnych tematów. Zaburzenia odżywiania,  anoreksja, zaburzenia lękowe,  napady lęku, nawroty niepokojących myśli,  stalking, prześladowanie,  uzależnienie od alkoholu, ciemne strony show-biznesu,  terapia, toksyczne relacje rodzinne,  radzenie sobie z presją sławy,  przyjaźń,  a także miłość. 
Podczas czytania towarzyszyła mi atmosfera pełna napięcia, strachu oraz czułam emocje towarzyszące bohaterom.  Obserwowałam ich losy z ogromną ciekawością i razem z nimi przeżywałam ich wzloty i upadki. Czuć ich ból i moje serce było złamane podczas czytania tej książki.  Chemia pomiędzy bohaterami była mocno odczuwalna i przekonacie się,  że będziecie mieli wypieki na twarzy podczas czytania tych namiętnych,  gorących scen.  Autorka zwraca uwagę na to, że trzeba mieć oczy szeroko otwarte i zauważać problemy innych póki jeszcze można coś zrobić, a nie zamiatać je pod dywan.
Czeka Was jazda bez trzymanki, bo to prawdziwy rollercoaster emocjonalny. 
Z niecierpliwością będę czekała na kolejny tom, bo autorka ma świetne pióro i poruszyła moim sercem.

Czytajcie! Gorąco polecam!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Otwarte za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Cześć, tu KOPERNIK!" Max Czornyj

Autor: Max Czornyj  Tytuł: Cześć, tu KOPERNIK! Cykl: Genialni odkrywcy  Ilustracje: Aleksandra Czornyj  Kategoria: literatura dla dzieci  Wy...