Brunetka Books Recenzuje

piątek, 19 lipca 2024

"Narośl" Agnieszka Peszek

Autorka: Agnieszka Peszek

Tytuł: Narośl

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: 110 procent

Premiera: 24.06.2024

Ilość stron: 390

Oprawa: miękka 

Macie ochotę na powieść,dzięki której nieprzewidywalna akcja i rusztowanie z kłamstw zawali się wokół Was?

W "Narośli" poznajemy Oliwię studentkę z bogatego domu, która na imprezie poznaje Krzysztofa,przystojnego studenta medycyny z biednej rodziny.  Oboje pochodzą z dwóch różnych światów,  ale mimo przeciwności losu oraz protestów rodziców zakochują się w sobie. Na ślubie ojciec panny młodej obraża swojego zięcia. Z biegiem czasu dochodzi do nieszczęśliwych wydarzeń. Dziewięć lat później sąsiadka wraz z dozorcą odnajdują dwa ciała w mieszkaniu Oliwii i Krzysztofa. 
Co  tam wydarzyło się? Kto zabił?

Zdecydowanie warto przeczytać tę książkę,  a ja bardzo lubię czytać thrillery psychologiczne więc musiałam sięgnąć po "Narośl" Agnieszki Peszek. Jestem zadowolona z lektury,  bo znalazłam tutaj wszystko czego oczekuję po tym gatunku literackim. Skomplikowane i toksyczne relacje międzyludzkie,  psychika ludzka,  intrygi, kłamstwa,  zdrada, manipulacje,  tajemnice i zaskakujące zwroty akcji.  Powoli odkrywałam tajemnice bohaterów i ich sekrety wbiły mnie w fotel.  Autorka potrafi manipulować czytelnikiem i trzymać go  w niesamowitym napięciu.  Czytając tę książkę przekonacie się,  że ludzie ukrywają różne tajemnice za zamkniętymi drzwiami swoich domów. Jestem pod ogromnym wrażeniem kunsztu pisarskiego autorki i po tej lekturze mam ochotę na więcej.  Na pewno nadrobię zaległości i przeczytam inne powieści spod pióra autorki. 
"Narośl" to pozycja obowiązkowa dla fanów thrillerów psychologicznych. Spędziłam z tą książką ekscytujący czas. Emocje gwarantowane. 
Czytajcie i sprawdźcie sami,  czy istnieją udane małżeństwa? 

Polecam gorąco!


Bardzo dziękuję autorce za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Podłe kłamstwa" Parker S. Huntington

Autorka: Parker S. Huntington Tytuł: Podłe kłamstwa Tytuł oryginału: Devious Lies Kategoria: Romans  Wydawnictwo: Luna  Premiera: 15.02.2024...