Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 7 lipca 2024

"To tylko kolejna zaginiona" Gillian McAllister

Autorka: Gillian McAllister

Tytuł: To tylko kolejna zaginiona 

Tytuł oryginału: Just Another Missing Person

Kategoria: thriller 

Wydawnictwo: Znak Crime

Premiera: 3.07.2024

Ilość stron: 416

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Zaginęła 22-letnia Olivia Johnson, która na nagraniach z monitoringu weszła w ślepą uliczkę i przepadła jak kamień w wodę. 
Śledztwo prowadzi charyzmatyczna policjantka Julia Day, która szantażem zostaje zmuszona do trudnych  wyborów , kłamstw i oszustw. Wkrótce Julia dowie się, że ten kogo ona ściga zna jej tajemnice. Jeśli będzie dalej węszyć straci ukochaną córkę, pracę i reputację. 
Co ukrywa Julia? Dlaczego chroni córkę? 
Co odkryje Julia? 
Czy Julii grozi niebezpieczeństwo?

Wow! Ten thriller rozwala system. Jest taki dobry , że żałuję,  że już go przeczytałam. Autorka dostarcza takich emocji jak na rollercoasterze. Bohaterowie powieści są wykreowani po mistrzowsku i potrafią zaskoczyć oraz namieszać czytelnikowi w głowie.  Śledziłam losy Julii z ogromną ciekawością.  Polubiłam tę charyzmatyczną policjantkę. Przewracałam kartkę za kartką,  by dowiedzieć się,  co Julia odkryje składając układankę zagadki kryminalnej. Momentami czułam się jakbym brała udział w dochodzeniu, a było bardzo ekscytująco i niebezpiecznie. Odczuwałam oddech tajemniczego mordercy na plecach. Bohaterowie kłamią i manipulują czytelnikiem więc nigdy nie wiadomo kiedy mówią prawdę i czego można spodziewać się z ich strony. Zaskakujące zwroty akcji dostarczyły mi niesamowitych emocji i adrenaliny , a odkrycie prawdy wbiło mnie w fotel i sprawiło, że byłam w totalnym szoku. Autorka porusza temat pracy w policji i udowadnia nam, że gdy policjant bierze udział w śledztwie totalnie przepada  i traci życie towarzyskie , a czasami nawet rodzinę. W tej powieści mamy kilka przykładów na to, że dla rodziny i dzieci gotowi jesteśmy zrobić wszystko,  by ich chronić. Autorka poruszyła też temat skorumpowanych policjantów,  zaginięcia młodych kobiet, a także handlu tożsamościami. 
Pamiętajcie rodzina jest najważniejsza. W rodzinie trzeba rozmawiać ze sobą.  Natomiast uważajcie komu ufacie i uważacie za swoich przyjaciół.  
Bawiłam się znakomicie czytając tę książkę.  Napewno sięgnę po kolejne powieści Gillian McAllister. 
Jestem zachwycona tym rewelacyjnym thrillerem!

Gorąco polecam!


Bardzo dziękuję Wydawnictwu Znak Crime za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Cześć, tu KOPERNIK!" Max Czornyj

Autor: Max Czornyj  Tytuł: Cześć, tu KOPERNIK! Cykl: Genialni odkrywcy  Ilustracje: Aleksandra Czornyj  Kategoria: literatura dla dzieci  Wy...