Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 13 sierpnia 2024

"Czwarte sikanie Bożenki Kowalskiej" Jacek Galiński

Autor: Jacek Galiński

Tytuł: Czwarte sikanie Bożenki Kowalskiej

Kategoria: komedia kryminalna 

Wydawnictwo: Znak Jednym Słowem

Premiera: 14.08.2024 

Ilość stron: 344

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

⚡️Recenzja przedpremierowa⚡️

Premiera: 14.08.2024 

#współpracareklamowa z @znakjednymslowem @wydawnictwoznakpl

#czwartesikaniebożenkikowalskiej to komedia kryminalna, która rozbawiła mnie do łez i wciągnęła tak, że przeczytałam w błyskawicznym tempie.  Historia mieszkańców Domu Starców zaintrygowała mnie. Z ogromną ciekawością śledziłam losy Sabiny i Antoniego, którzy próbowali rozwikłać zagadkę tajemniczego zaginięcia wspóllokatorki Sabiny. Bożenka Kowalska zniknęła,  a seniorzy boją się,  że na korytarzu grasuje morderca. 
Autor książki pokazuje nam życie starszych ludzi. Seniorzy umilają sobie czas szukając zasięgu WiFi, aby skorzystać z internetu, knując teorie spiskowe i bawiąc się w detektywów.  Bohaterowie powieści ukrywają pewne sekrety więc nie ma możliwości nudzić się podczas czytania.  Intryga kryminalna sprawiła, że czułam napięcie i atmosferę grozy.  Autor porusza ważne tematy społeczne pokazując nam życie starszych ludzi, którzy muszą odnaleźć się w nowym otoczeniu i rzeczywistości w domu starców. Niestety często tak bywa, że są porzuceni przez swoje rodziny, które czyhają na ich majątek. Czarny humor, zabawne sytuacje i cięty język głównej bohaterki sprawiły, że bawiłam się zacnie. 
To znakomita książka,  która zmusza do zastanowienia się nad życiem,  a konkretnie jego przemijaniem. 
Jeśli chcecie pośmiać się i zabawić się w detektywów to sięgnijcie po tę książkę. Ja z przyjemnością sięgnę po kolejny tom,  by poznać dalsze losy Sabiny i Antoniego.

Gorąco polecam!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Znak Jednym Słowem za egzemplarz książki. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Odnaleźć przeszłość" Iga Daniszewska

Autorka: Iga Daniszewska  Tytuł: Odnaleźć przeszłość  Kategoria: Romans  Wydawnictwo: NieZwykłe  Premiera: 3.07.2024 Ilość stron: 372 Oprawa...