Brunetka Books Recenzuje

sobota, 10 sierpnia 2024

"Morderca w naszej rodzinie" Cara Hunter

Autorka: Cara Hunter

Tytuł: Morderca w naszej rodzinie 

Tytuł oryginału: Murder in the Family

Kategoria: thriller 

Wydawnictwo: Filia 

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Premiera: 14.08.2024 

Ilość stron: 472

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

⚡️Recenzja przedpremierowa⚡️

●Premiera już 14.08.2024 

#współpracareklamowa z @filiamrocznastrona @wydawnictwofilia

Znacie książki Cary Hunter?

Lubicie czytać thrillery,  w których tajemnica goni tajemnicę oraz rozwiązywać skomplikowane zagadki kryminalne? 

Poznajemy historię Luke'a Rydera, który został brutalnie zamordowany w październiku 2003 roku.  Zmarły pozostawił po sobie bogatą starszą wdowę i trójkę przybranych dzieci.  Podczas długotrwałego dochodzenia nikomu nie postawiono zarzutów,  a sprawa została nierozwiązana.  Obecnie pasierb Luke'a , Guy Howard reżyser zbiera się z zespołem ekspertów do przejrzenia się zbrodni sprzed 20 lat , aby zidentyfikować zabójcę. 
Czy poczas kręcenia serialu kryminalno - dokumentalnego prawda ujrzy światło dzienne?

"Morderca w naszej rodzinie" to thriller,  który  mnie zaskoczył i zachwycił. Autorka wymyśliła genialną i intrygującą fabułę,  która jest totalnie nieprzewidywalna.  No nie mogłam oderwać się ani przez chwilę od tej lektury. Książka jest napisana w formie scenariusza filmowego, mogłam zapoznać się z artykułami z gazet, e-mailami, czatami ba forum internetowym oraz sms-ami. Oczami bohaterów mogłam przyjrzeć się sprawie nierozwiązanego morderstwa sprzed 20 lat z różnych perspektyw i wspólnie z bohaterami zbadać dowody i wskazówki.  Próbowałam zidentyfikować prawdziwego mordercę,  ale do samego końca nie udało mi się.  Tajemnice bohaterów są totalnie szalone. Niespodziewane zwroty akcji wbiły mnie w fotel.  Pod koniec poczułam się zdezorientowana, a motyw zbrodni i zakończenie powieści zszokowały mnie. 
Gwarantuję Wam,  że autorka zapewni Wam mnóstwo emocji,  niespodzianek i zrzuci na Was bomby w niespodziewanych momentach. 
Idealna lektura dla fanów thrillerów z wątkami psychologicznymi, lubiącymi czytać o relacjach rodzinnych i lubiących odkrywać tajemnice rodzinne oraz zagadki kryminalne. 
Bawiłam się znakomicie. 
Jestem oczarowana i z niecierpliwością będę czekała na kolejne historie spod rewelacyjnego pióra Cary Hunter, która jest mistrzynią thrillerów.  To lubię i czekam na więcej!
Nie wahajcie się ani przez moment i dodawajcie tę książkę do koszyka. 

Gorąco polecam!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Filia  /Filia Mroczna Strona za egzemplarz książki i zaufanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Odnaleźć przeszłość" Iga Daniszewska

Autorka: Iga Daniszewska  Tytuł: Odnaleźć przeszłość  Kategoria: Romans  Wydawnictwo: NieZwykłe  Premiera: 3.07.2024 Ilość stron: 372 Oprawa...