Brunetka Books Recenzuje

środa, 25 września 2024

"Dziennik pokojówki" Loreth Anne White

Autorka: Loreth Anne White

Tytuł: Dziennik pokojówki 

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: Mando

Premiera: 25.09.2024 

Ilość stron: 432

Oprawa: miękka 


⚡️Recenzja patronacka⚡️

Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją niesamowicie mrocznego i intrygującego thrillera psychologicznego, którego objęłam patronatem medialnym. Byłam zachwycona od samego początku,  a nieprzewidywalna fabuła powieści tak mnie wciągnęła,  że nie mogłam oderwać się od tej książki ani przez chwilę.  Momentami odczuwałam niepokój i strach, co dalej wydarzy się na następnych stronach powieści.  Autorka zapewnia mi emocje jak na rollercoasterze.
Wszystko zaczyna się od tego, że sierżant Mallory Van Alst zostaje wezwana do luksusowej rezydencji nad oceanem. Na miejscu okazuje się, że starsza kobieta usłyszała krzyk kobiety w domu sąsiadów. Policjantka znajduje tam ślady walki i krwi. Jednak brakuje ciała. Nie ma też właścicieli domu, młodego małżeństwa,  które spodziewa się dziecka. Zaginęła też ich pokojówka,  która sprzątała u nich. Z biegiem czasu odkrywałam,  że Kit Darling uzależniona jest od szperania w rzeczach mieszkańców bogatych domów. Niestety pewnego dnia odkryła przerażający sekret, który przewrócił jej życie do góry nogami. Jednak ktoś z bohaterów powieści był gotów zrobić wszystko,  by jego paskudny sekret z przeszłości nie wyszedł ba jaw.

"Dziennik pokojówki" potrafi wbić czytelnika w fotel i namieszać czytelnikowi w głowie.  Przekonacie się,  że nigdy tak do końca nie znamy swoich sąsiadów. Bogaci ludzie potrafią ukrywać mroczne sekrety, które potrafią zszokować, gdy wyjdą na jaw.  Aktorka porusza temat traumatycznych zdarzeń z przeszłości, które rzutują na teraźniejszość.  Pełno tutaj tajemnic i kłamstw. Motyw zbrodni jest przerażający,  ale pokazuje też,  że zła karma wraca do człowieka w najmniej oczekiwanym momencie.  Zwroty akcji nie pozwalają nudzić się.  Zakończenie dostarczyło mi ekscytujących chwil.
Jeśli jesteście fanami mocnych wrażeń,  lubicie odkrywać mroczne sekrety i rozwiązywać śledztwa to sięgnijcie po ten fenomenalny thriller. 
Bawiłam się znakomicie!
Rewelacja!
Polecam gorąco!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Mando za to, że mogłam patronować ten świetny tytuł i za zaufanie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Podłe kłamstwa" Parker S. Huntington

Autorka: Parker S. Huntington Tytuł: Podłe kłamstwa Tytuł oryginału: Devious Lies Kategoria: Romans  Wydawnictwo: Luna  Premiera: 15.02.2024...