Brunetka Books Recenzuje

sobota, 14 września 2024

"Odnaleźć przeszłość" Iga Daniszewska

Autorka: Iga Daniszewska 

Tytuł: Odnaleźć przeszłość 

Kategoria: Romans 

Wydawnictwo: NieZwykłe 

Premiera: 3.07.2024

Ilość stron: 372

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

"Odnaleźć przeszłość" to romans, który wstrząsa czytelnikiem. Autorka porusza tutaj trudne tematy związane z bezdomnością, utratą pamięci, samotnym rodzicielstwem, traumatycznymi przeżyciami.  Nie zabraknie tu tajemnic, kłamstw i nieoczekiwanych zwrotów akcji.  
Poznajemy 32-letnią Hazel Smith, która jest w fatalnej sytuacji życiowej. Otóż musi mierzyć się z bezdomnością. Wie, że w przeszłości została skrzywdzona, ale nie pamięta niczego sprzed amnezji. Przez traumatyczne chwile umknęło jej 10 lat życia. Pewnego dnia w Fort Myers trafia na Willow, która proponuje jej pracę w swojej kawiarni,  a kiedy dowiaduje się o jej tragicznej sytuacji oferuje jej mieszkanie.  Wkrótce Hazel poznaje przyjaciela Willow, Eliana Nelsona. Hazel zakochuje się w mężczyźnie,  ale nie wie, że on skrywa przed nią tajemnice, które odmienią jej życie.
Co wydarzyło się w życiu Hazel? 
Czy odzyska pamięć?
Co ukrywa Elian?
Odkryjcie to sami. 

Przyznam, że historia stworzona przez autorkę totalnie mnie zaskoczyła i wbiła w fotel.  Powoli odkrywałam przeszłość Hazel i przeżywałam jej losy oraz byłam przerażona tym co ją spotkało na kartkach powieści.  Pomimo utraty pamięci dzielnie walczyła o siebie i o to, by przeżyć na ulicy. Obserwowałam relację Hazel i Eliana i rodzącą się między nimi namiętność.  Autorka pokazuje nam z czym wiąże się amnezja, bezdomność, ale też cierpienie,  ból jaki przeżywają bliscy po utracie ukochanej osoby. Autorka potrafi zaskoczyć czytelnika zrzucając mu bomby pod nogi. Do końca nie miałam pewności jak zakończy się ta historia.  Kibicowałam Hazel, by odbudowała swoje życie na nowo. Natomiast Elian skradł moje serce.  Ta książka daje do myślenia i pokazuje nam,  że trzeba podnieść się po złych chwilach,  by iść do przodu.  Pamiętajcie, że w życiu ważne jest tu i teraz, a nie to co było kiedyś. Szykujcie się na łzy i niesamowite emocje. To idealna historia na ekrany filmowe. 
Rewelacja! Jestem zachwycona i czekam na kolejne historie spod pióra Igi.
Gorąco polecam!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe oraz autorce za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Odnaleźć przeszłość" Iga Daniszewska

Autorka: Iga Daniszewska  Tytuł: Odnaleźć przeszłość  Kategoria: Romans  Wydawnictwo: NieZwykłe  Premiera: 3.07.2024 Ilość stron: 372 Oprawa...