Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 6 stycznia 2020

"Bądź moim światłem" Agata Przybyłek

"Bądź moim światłem" nie jest to typowa książka świąteczna, ale jest to opowieść o trudnych życiowych wyborach z Gdańskim jarmarkiem bożonarodzeniowym w tle.
Ta historia bardzo mnie wzruszyła.
Główna bohaterka Magda poświęciła swoje marzenia, aby zająć się niepełnosprawnym mężem.
Agata Przybyłek przenosi nas do magicznego Gdańska, gdzie w pozbawionym elektryczności mieście pewnego listopadowego wieczoru Magda poznaje Michała.
Awaria prądu przewraca ich życie do góry nogami.
Małżeństwo Magdy chyli się ku upadkowi, a dziewczyna znajduje pocieszenie w ramionach Michała.
Książka pochłonęła mnie całkowicie. To opowieść wzruszająca i wzbudzająca emocje.
Magda ma coraz więcej dylematów.
Co wybierze? Czy zostawi chorego męża i pójdzie za głosem serca?
Zakończenie książki jest zaskakujące, ale mam nadzieję, że autorka tak tego nie zostawi.
Chętnie przeczytałabym jak potoczą się dalsze losy bohaterów.
Polecam Wam bardzo. Przeczytajcie!


Autor: Agata Przybyłek

Tytuł: Bądź moim światłem

Wydawnictwo: Czwarta Strona

Ilość stron: 368

Rok wydania: 2019

Oprawa: miękka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Pod wojennym niebem" Siobhan Curham

Autorka: Siobhan Curham Tytuł: Pod wojennym niebem  Tytuł oryginału: Beyond This Broken Sky Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: F...