Brunetka Books Recenzuje

sobota, 25 stycznia 2020

"Mam chusteczkę haftowaną" Hanna Greń

Autor: Hanna Greń

Tytuł: Mam chusteczkę haftowaną

Seria: Śmiertelne wyliczanki. Tom 1

Gatunek: kryminał

Wydawnictwo: Replika

Ilość stron: 464

Rok wydania: 2018

Oprawa: miękka ze skrzydełkami


Główny bohater aspirant Konstanty Nakański prowadzi sprawę zabójstwa młodego mężczyzny.

Po śmierci rodziców, młoda dziewczyna, Eliza Rogowska dowiaduje się, że matka i ojciec ukrywali przed nią wiele tajemnic i zagadek. Eliza postanawia odkryć te tajemnice związane z jej przeszłością.

Wszystko wskazuje na to, że jej tajemnice są kluczem do rozwiązania zagadki śmierci mężczyzny, którą prowadzi Nakański.

Przypadek sprawia, że losy Kostka i Elizy przeplatają się, a wtedy okazuje się, że odpowiedzi, których poszukują są częścią tej samej układanki. Jedyny trop jaki mają bohaterowie to zakrwawiona chusteczka z wyhaftowanym monogramem.

Książkę czyta się szybko.
"Mam chusteczkę haftowaną" to bardzo wciągający kryminał. Nie mogłam oderwać się od tej książki.
Mamy tutaj morderstwo, mroczne tajemnice z przeszłości, skomplikowane śledztwo i sporą dawkę humoru. Dialogi między bohaterami są świetne.
To moje pierwsze spotkanie z autorką. Hanna Greń ma świetny styl i już wiem, że z wielką przyjemnością sięgnę po inne książki tej autorki.
Musicie przeczytać ten rewelacyjny kryminał.
Polecam❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Przerwana lekcja angielskiego" Tomasz Kieres

Autor: Tomasz Kieres Tytuł: Przerwana lekcja angielskiego  Kategoria: Romans  / literatura obyczajowa  Wydawnictwo: FLOW Premiera: 27.03.202...