Brunetka Books Recenzuje

środa, 21 kwietnia 2021

"Mr Addicted" Joanna Balicka

Autor: Joanna Balicka 

Tytuł: Mr Addicted 

Seria: Miss Independent. Tom 2

Gatunek: romans

Wydawnictwo: NieZwykłe 

Premiera: 14.04.2021

Ilość stron: 424

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 




"Kochałem ją, choć musiała wydarzyć się tragedia, bym musiał to sobie uświadomić.  Obawiałem się jednak, że nie będę w stanie znów jej stracić po tym, jak dowie się, z jakiego powodu tak naprawdę straciła pamięć. Moje demony wrzeszczały, że to moja wina i po raz kolejny miały rację"



Minęły 4 lata od wypadku Sophii Cole. Jej nowy partner, Lucas obsesyjnie w niej zakochany wywiózł ją do Niemiec, aby odizolować ją od Brysona Scotta. Lucas ciągle kłamie i pilnuje, żeby Sophia nie odzyskała pamięci. Dziewczyna urodzila synka, skończyła dziennikarstwo i podjęła pracę w redakcji. 
Bryson Scott nieustannie poszukuje Sophii, po której ślad zniknął.
Bogaty biznesmen leci do Berlina otworzyć tam oddział International Finance Center.  Na miejscu okazuje się,  że to właśnie Sophia ma przeprowadzić z nim wywiad. Mężczyzna orientuje się,  że Sophia nie pamięta go, ale on postanawia zrobić wszystko, by odzyskać ukochaną i synka.
Czy mężczyzna wygra z uzależnieniem od seksu i odzyska miłość swojego życia?

Autorka ponownie wbiła mnie w fotel na parę dni. Powieść bardzo wciągnęła mnie i nie mogłam od niej oderwać się. 
Idealnie wykreowani bohaterowie. Świetna przemiana Brysona, który w pierwszym tomie bardzo mnie zdenerwował natomiast w tej części polubiłam go i było mi go żal. 
Autorka genialnie pisze o emocjach i relacjach między bohaterami. 
Momentami było tak gorąco, że miałam wypieki na twarzy, bo sceny erotyczne są naprawdę namiętne, ostre i perwersyjne!
Jeśli lubicie czytać takie pikantne historie koniecznie sięgnijcie po tę serię. Gwarantuje,  że będziecie oczarowani.
Z niecierpliwością będę czekała na 3 tom.
Polecam gorąco!

Za egzemplarz powieści dziękuję bardzo Wydawnictwu Niezwykłe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Złe dziecko" Camilla Way

Autorka: Camilla Way  Tytuł: Złe dziecko  Tytuł oryginału: The Lies We Told Kategoria: thriller psychologiczny  Wydawnictwo: Znak Jednym Sło...