Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 6 kwietnia 2021

"Układ z milionerem" Pola Kraucz

Autor: Pola Kraucz

Tytuł: Układ z milionerem 

Gatunek: romans

Wydawnictwo: NieZwykłe

Premiera: 9.12.2020

Ilość stron: 448

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 





19 - letnia Ivon doskonale wie, co to jest bieda, uczucie wiecznego głodu i niepewności o jutro. Zastępowała matkę swojemu młodszemu rodzeństwu. Codziennie musi wstawać rano i zbierać butelki, a potem zanosić je na skup,  by mieć pieniądze na jedzenie. Ich ojciec jest alkoholikiem, który nie interesuje się nimi.
Dziewczyna nie widzi szansy na zmianę swojego życia.
Kiedy jej mała siostrzyczka ciężko zachorowała Ivon musi schować swój honor do kieszeni i idzie poprosić o pomoc Olivera Handersona. 
Bogaty mężczyzna ma bardzo złą opinię. Krążą o nim opinie, że jest groźnym i bezwzględnym gangsterem. Oliver zgadza się jej pomóc mimo tego, że każdy jej mówił,  że on jej nie pomoże. Jednak chce aby w zamian za pomoc dziewczyna spędziła z nim noc. Ivon, która jest dziewicą zgadza się na to w obliczu wizji śmierci swojej siostrzyczki.
Czy Ivon uratuje swoją siostrę i jakie konsekwencje będzie miała noc spędzona z przystojnym bogaczem?


"Nie mogłam uwierzyć, że zażądał czegoś takiego. Tym bardziej nie potrafiłam pogodzić się ze  swoją decyzją, bo niejednokrotnie obiecywałam nie sprzedawać swojego ciała z żadnego powodu w chwili kryzysu. Zawsze chciałam zachować czystość dla tego jedynego, którego miałam nadzieję w przyszłości spotkać... ale właśnie łamałam swoje przyrzeczenia i rujnowałam nadzieję"


Powieść ta przeniosła mnie w inny świat.  Dawno nie czytałam książki pełnej takich emocji.
Autorka wciągnęła mnie w tę historię od pierwszej strony. Wiele razy zaskakiwała mnie zwrotami akcji i szokowała treścią powieści. 
Przeżywałam bardzo to, co działo się z Ivon i jej rodzeństwem.  Oni zaznali biedy, głodu, zimna, braku pieniędzy,  przemocy fizycznej i poniżenia.  Podziwiałam Ivon za to jak sobie radziła.
O tej książce nie da się zapomnieć. To prawdziwy rollercoaster emocji. 
Powieść skłania do refleksji i zastanowienia się nad własnym  życiem. 
Książka pokazuje dwa różne światy,  ludzi biednych i bogatych. 
Książkę czyta się szybko. To nie jest tylko romans, bo jest też tutaj pełno tajemnic, intryg i niebezpieczeństwa.
Oliver to bardzo intrygujący mężczyzna,  którego do końca książki nie potrafiłam rozgryźć. 
Genialna powieść! Debiut autorki bardzo udany. Przepadłam na wiele godzin. Bardzo podobała mi się ta książka. 
Polecam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...