Brunetka Books Recenzuje

środa, 7 lipca 2021

RECENZJA PATRONACKA "Będziesz moja" NANA BEKHER

Autorka: Nana Bekher 

Tytuł: Będziesz moja

Gatunek: romans/erotyk

Wydawnictwo: WasPos

Premiera: 21 czerwca 2021 roku

Ilość stron: 294

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 





Mia Holmes przyłapuje swojego chłopaka na zdradzie z jej najlepszą przyjaciółką. Bal maturalny okazuje się dla niej koszmarem. Zapłakana i zraniona dziewczyna wpada w ramiona swojego ciotecznego kuzyna Nathana Halla. Przystojny i seksowny Nathan od dawna przestał widzieć w Mii siostrę cioteczną. To taki typ faceta, za którym dziewczyny piszczą, ale on jak przystało na łobuza zapragnął Mii.
Namiętna noc w domku na drzewie przemienia się w trzymiesięczny zakazany związek pełen namiętności  i dzikiego, gorącego seksu. Oni ukrywali się z tą grzeszną relacją przed wszystkimi. 
Jednak nadchodzi dzień, w którym Nathan wpakował się w kłopoty i musiał wyjechać do Europy,  natomiast Mia opuszcza Boise i wyjeżdża na studia do Nowego Jorku. 
Po czterech latach Mia wraca do Boise z narzeczonym. Planuje wziąć ślub i rozpocząć nowe życie z Prestonem z daleka od Nowego Jorku. 
Na miejscu okazuje się, że do Boise wrócił też Nathan, który ma dziewczynę.
Co stanie się, gdy spotkają się?
Czy gorące uczucie jakim darzyli się minęło?
Czy zapomnieli o sobie?
Czy będą z tego kłopoty?

"Będziesz moja" to prawdziwy rollercoaster emocji. Dostaniecie tutaj bardzo gorącą i namiętną historię o zakazanej miłości i pożądaniu.
Będzie bardzo gorąco. Czytając będziecie mieli wypieki na twarzy, bo tutaj aż kipi seksem i pożądaniem.
Autorka opisała zakazaną miłość między ciotecznym rodzeństwem,  ale zapewniam, że zrobiła to z wielką klasą.  Trudny i kontrowersyjny związek opisała w taki sposób, że każda przeczytana strona przyprawia o mocne bicie serca. Czułam cierpienie towarzyszące bohaterom, a ukryta prawda jaka wyszła totalnie mnie zaskoczyła i sprawiła, że książka spodobała mi się jeszcze bardziej.
Gwarantuję,  że nie oderwiecie się od tej powieści dopóki nie przeczytacie jej całej.
Nana Bekher potrafi oczarować czytelnika swoimi historiami, a tutaj ponownie sprawiła, że długo nie zapomnę o tej książce. 
Dziękuję autorce i Wydawnictwu WasPos za zaufanie jakim mnie obdarzyli pozwalając, żebym została patronką tej rewelacyjnej powieści.
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Palazzo" Danielle Steel

Autorka: Danielle Steel Tytuł: Palazzo  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Luna Premiera: 27.09.2023 Ilość stron: 296 Oprawa: mi...