Brunetka Books Recenzuje

piątek, 23 lipca 2021

"Gra pozorów" Linda Malczewska

Autorka: Linda Malczewska

Tytuł: Gra pozorów 

Seria: Mroczne pożądanie. Tom 1

Gatunek: romans biurowy 

Wydawnictwo: NieZwykłe 

Premiera: 7.07.2021

Ilość stron: 456

Okładka: miękka ze skrzydełkami 



"Chciałam wyjść, kiedy chwycił mnie za nadgarstek i obrócił w swoją stronę. Instynktownie cofnęłam się o krok i ze zdziwieniem odkryłam, że w tej chwili nie mam już dokąd uciec, bo moje plecy opierały się o drzwi jego gabinetu. 
Wzięłam dwa głębokie wdechy i spojrzałam mu w oczy, a on oparł ręce na drzwiach po obydwu stronach mojego ciała na tyle blisko, że moje ramiona ocierały się o kawałek jego nagiej skóry. Wiedziałam, że długo mu nie będę stawiać oporu, jeśli  za chwilę się nie odsunie. Podświadomie pragnęłam, żeby ta chwila trwała jak najdłużej.  Jego zapach doprowadzał mnie do szaleństwa. To, w jaki sposób na mnie patrzył, jak do mnie mówił, to było takie surrealistyczne.  Jeszcze nigdy nie czułam takiego pożądania w stosunku do żadnego mężczyzny. Miał nade mną całkowitą kontrolę"




27-letnia Elena Sanchez to kobieta z charakterem, zadziorna i pyskata. Od pięciu lat pracuje w korporacji jako agentka nieruchomości.  Czuje się wypalona i niedoceniona.
Kiedy spędza urlop ze swoją przyjaciółką w Meksyku firmę, w której ona pracuje przejmuje nowy właściciel.  Logan Grant, arogancki dupek, władczy i bezwzględny miliarder z Miami. 
Elena nie znając go wyrabia sobie zdanie o nim na podstawie plotek współpracowników i powtarza je nie zdając sobie sprawy, że on wszystkiemu przysłuchuje się.
Elena poznając Logana stwierdza, że jest całkiem innym mężczyzną niż opisują go ludzie.
Tylko, czy napewno Logan jest wobec niej szczery?
Co ukrywa przed nią jej szef?
Co stanie się,  gdy Elena odkryje jego kłamstwa i mroczne sekrety?

Powiem szczerze, że jestem oczarowana i zachwycona tym debiutem.
To historia bardzo intrygująca.
Wydawałoby się,  że Elena poznała mężczyznę,  który nie widzi świata poza nią. W dodatku niezwykle przystojnego, seksownego i zamożnego faceta, który zrobi dla niej wszystko. Jednak poznając bliżej Logana dowiadujemy się, że ukrywa coś bardzo mrocznego.
Autorka genialnie stworzyła postać Logana. Mamy tutaj przystojniaka, który ma drugą twarz. W stosunku do Eleny zachowuje się obsesyjnie, a dlaczego?
Dowiecie się czytając tę książkę. 
Uwielbiam takie mroczne klimaty, a te iskry i chemia między bohaterami sprawiają,  że jest mega gorąco. 
Akcja toczy się szybko ,a autorka cały czas czymś zaskakuje.
Genialny romans z tajemnicami i niebezpiecznymi sytuacjami. 
Zakończenie wbija w fotel,  a to co ukrywa Logan jest przerażające i szokujące.
Genialna powieść z dużą ilością intrygi i emocji.
Po prostu rewelacja! Nie mogłam od niej oderwać się ani na moment. 
Czekam z niecierpliwością na kolejny  tom. Nie mogę doczekać się, co będzie dalej.
Gratuluję autorce świetnego debiutu.
Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Niezwykłe 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Palazzo" Danielle Steel

Autorka: Danielle Steel Tytuł: Palazzo  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Luna Premiera: 27.09.2023 Ilość stron: 296 Oprawa: mi...