Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 30 września 2021

"Mężczyzna z ogniem w sercu" Monika Joanna Cieluch

Autorka: Monika Joanna Cieluch

Tytuł: Mężczyzna z ogniem w sercu 

Seria: Niepokorni. Tom 2

Gatunek: Romans

Wydawnictwo: Inanna

Premiera: 13.11.2020

Ilość stron: 300

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Świat strażaka Miłosza legł w gruzach po śmierci ukochanej. Na szczęście ma przyjaciół,  którzy pomogą mu przetrwać w tych trudnych chwilach i zrobią wszystko, by odzyskał chęć do życia.
Pewnej nocy Miłosz jest świadkiem tragicznego wypadku na autostradzie. Miłosz ratuje Agatę i zakochuje się w niej od pierwszego wejrzenia.  Przez kilka miesięcy szuka jej, ale bez skutku. 
Los sprawia, że Agata ponownie pojawia się w jego życiu. Miłosz robi wszystko, by przekonać do siebie młodą kobietę. 

Książka bardzo emocjonalna, która wzruszyła mnie.  Koniecznie zaopatrzcie się w chusteczki. 
Piękna historia o miłości,  która daje nadzieję na lepsze jutro. 
Jestem oczarowana i pokochałam tych bohaterów. 
Spędziłam miło czas przy tej książce. 
Autorka potrafi pięknie pisać o miłości. 
Gwarantuję,  że tak jak ja nie oderwiecie się od tej książki dopóki nie poznacie zakończenia.
Z niecierpliwością będę czekała na kolejny tom.
Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję autorce Monice Joannie Cieluch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...