Brunetka Books Recenzuje

piątek, 10 września 2021

"Przyjemna nienawiść" Angelika Łabuda

Autorka: Angelika Łabuda

Tytuł: Przyjemna nienawiść 

Gatunek: erotyk 

Wydawnictwo: Pascal 

Premiera: 11.08.2021

Ilość stron: 336

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Cameron jest młodym właścicielem rodzinnej kancelarii prawniczej. Prowadzi luksusowe życie. Pod swoje skrzydła bierze niedoświadczoną, ale uzdolnioną stażystkę, która przypomina mu dawną przyjaciółkę z dzieciństwa Emily.
Riley wraca do rodzinnego miasta, które opuściła jako mała dziewczynka po zabójstwie jej rodziców. Dzięki stażowi w znanej kancelarii prawniczej chce zrealizować swój dawno uknuty plan.
Kim tak naprawdę jest Riley?
Kto jest odpowiedzialny za zabójstwo jej rodziców?
Czy zemsta po latach ma sens?

Jestem zachwycona tym romansem biurowym, który jest swietny.
Wciągnął mnie od samego początku  i trzymał w napięciu do samego końca. 
Książkę przeczytałam szybko, bo nie mogłam powstrzymać się od rozwikłania zagadki z przeszłości.  
Jakie to było dobre!
Namiętny romans prawnika ze stażystką sprawi, że będzie Wam gorąco!
Sceny intymne napisane są z wielką klasą.
Dostałam wiele emocji w tej powieści. 
Autorka zauroczyła mnie tymi intrygami i tajemnicami rodzinnymi.
Jeśli jesteście ciekawi, czy sekrety z przeszłości wyjdą na wierzch i czy Riley zrealizuje swój plan zemsty to koniecznie sięgnijcie po tę książkę. 
Nie będziecie nudzić się. 
Polecam gorąco!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Pascal i autorce Angelice Łabuda za egzemplarz recenzencki,  który był ślicznie zapakowany oraz za współpracę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...