Brunetka Books Recenzuje

środa, 22 września 2021

"Prawniczka" Anna Falatyn

Autorka: Anna Falatyn 

Tytuł: Prawniczka

Seria: Prawniczka Camorry #2

Gatunek: Romans mafijny 

Wydawnictwo: NieZwykłe 

Premiera: 1.09.2021

Ilość stron: 400

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Ostatnio miałam okazję przeczytać drugi tom fenomenalnego romansu mafijnego. 
Anna Falatyn stworzyła świetne historie w serii Prawniczka Camorry.
"Prawniczka" to kontynuacja "Skorpiona", która zachwyciła mnie tak samo jak jej poprzedni tom, a nawet jeszcze bardziej spodobała mi się.  Wciągnęła mnie na maksa i nie mogłam od niej oderwać się. 

Lisa Davis po traumatycznych wydarzeniach ostatnich tygodni próbuje dojść do siebie i odzyskać spokój. 
Jej śledztwo w sprawie śmierci ojca i analiza jego dziennika pozostawiają mnóstwo pytań. 
W dodatku pojawia się kolejny problem. Lisa zostaje zmuszona szantażem do zbierania informacji i haków na Jamesa Morettiego. 
Lisa i James coraz bardziej zbliżają się do siebie, ale ona zostaje postawiona przed trudnym wyborem. Kogo wybierze? Jamesa czy swojego brata Lucę?
Tymczasem James wykorzystuje Lisę jako przynętę,  by dobrać się do mordercy jej ojca. Jednak wszystko komplikuje się,  bo twardy i bezwzględny ganster przy Lisie staje się całkowicie bezbronny.
Ten socjopatyczny gangster jest coraz bardziej nią zafascynowany, ale wciąż  walczy z demonami przeszłości. 
Czy Lisa i James zaznają spokoju i będą szczęśliwi?
Czy zemszczą się na swoich wrogach?

"Prawniczka" to prawdziwy rollercoaster emocji. Autorka zapewniła mi ostrą jazdę bez trzymanki. 
Lisa i James to dwa różne charaktery, a ich temperamenty sieją prawdziwe spystoszenie. Ona to kobieta inteligentna,  uparta jak osioł,  zadziorna, pyskata i seksowna, on to przystojny gangster o niesamowitym uroku osobistym, ale też niebezpieczny psychopata,  który trzęsie Neapolem. 
Autorka zaserwowała tutaj taką dawkę chemii między głównymi bohaterami, że aż kipi od pożądania.  Niesamowicie czuć to i a dialog między Lisą, a Jamesem sprawia, że  szybko czyta się książkę,  żeby uczestniczyć dalej w  ich rozmowach.  Świetne riposty i lekki język. 
W tym romansie dostaniecie dużą dawkę tego, co dzieje się w brutalnym świecie mafii i zobaczycie, że nie wszyscy trzymają się reguł, zasad oraz, że nigdy nie wiadomo komu tak naprawdę można ufać.
Książka pełna namiętności,  intryg, brutalności i niebezpieczeństw.
Autorka genialnie wymyśliła całą tę historię. Podobało mi się to, że mogłam cofnąć się w czasie i zobaczyć jakie życie miał James zanim stał się bezwzględnym gangsterem. 
Fani romansów mafijnych będą oczarowani tą książką tak jak ja, bo będzie bardzo mrocznie, erotycznie i niebezpiecznie.
Będę wyczekiwała kolejnego tomu, bo polubiłam Lisę i Jamesa i chcę wiedzieć co będzie dalej z nimi ?
Pokochacie tę dwójkę.
Zakończenie powieści wbija w fotel,  a autorka sprawiła, że czuję mocny niedosyt i czekam na więcej!
Rewelacja!
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu NieZwykłe oraz autorce Annie Falatyn. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...