Brunetka Books Recenzuje

środa, 11 maja 2022

"Blizny przeszłości" Krystyna Mirek

Autorka: Krystyna Mirek

Tytuł: Blizny przeszłości 

Cykl: Blizny przeszłości (tom 1)

Seria: Filia Mroczna Strona 

Gatunek: literatura obyczajowa/kryminał 

Wydawnictwo: Filia

Premiera: 30.06.2021

Premiera pakietu: 20.04.2022

Ilość stron: 360

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


W moje ręce wpadł pakiet książek @krystyna.mirek.pisarka  dzięki współpracy z @wydawnictwofilia @filiamrocznastrona 
Premiera pierwszego tomu "Blizny przeszłości" odbyła się 30.06.2021, natomiast pakiet miał swoją premierę 20.04.2022

O czym jest pierwszy tom?
Młoda policjantka Maja Sokołowska po piętnastu latach nieobecności wraca do małej miejscowości Borki, w której wiele lat temu zamordowano jej ojca. Maja miała wtedy siedem lat i tylko ona zna całą prawdę,  co wtedy stało się.  Aleksander Sokołowski był komendantem policji. Sprawca został złapany i skazany. Jednak kto tak naprawdę jest odpowiedzialny za śmierć jej ojca? Otóż Maja wróciła,  by to odkryć. Dlaczego zamordowano jej ojca? Dlaczego pewne osoby w miasteczku boją się,  że dziewczyna pozna sekrety  swoich rodziców i ich znajomych? Co tak naprawdę wydarzyło się wtedy? Kto okaże się przyjacielem,  a kto potworem?

Wow!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem tego jak autorka zaczęła cykl powieści kryminalnych. Gdy tylko przeczytałam zapowiedź wiedziałam,  że muszę przeczytać tę serię.  Nie spodziewałam się,  że to będzie taka świetna lektura. Nie mogłam oderwać się od tej książki. 
Rewelacyjna fabuła. Mocno wciągający kryminał z wątkiem śledztwa. Dostałam mnóstwo emocji i wrażeń. Autorka świetnie buduje napięcie i stopniowo dowiadywałam się, co działo się wcześniej.  Jednak do końca nie miałam pewności,  co jeszcze wydarzy się. 
Jeśli lubicie rozwiązywać śledztwa,  tajemnice z przeszłości,  nutkę niebezpieczeństwa  i małomiasteczkową społeczność to koniecznie przeczytajcie ten kryminał. Gwarantuję,  że nie będziecie nudzić się.  Zakończenie zachęca do sięgnięcia po kolejny tom. Miłośnicy kryminałów będą zachwyceni tą serią.
Fenomenalne historie, które warto przeczytać.
Polecam z całego serca!

Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia, Filia Mroczna Strona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Złe dziecko" Camilla Way

Autorka: Camilla Way  Tytuł: Złe dziecko  Tytuł oryginału: The Lies We Told Kategoria: thriller psychologiczny  Wydawnictwo: Znak Jednym Sło...