Brunetka Books Recenzuje

piątek, 6 maja 2022

"Naga prawda" Ryszard Ćwirlej

Autor: Ryszard Ćwirlej

Tytuł: Naga prawda 

Gatunek: kryminał/sensacja

Wydawnictwo: MUZA S.A. 

Premiera: 6.04.2022

Ilość stron: 448

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Urzędnik miejski po nocnej imprezie zakrapianej alkoholem budzi się u boku martwej nagiej kobiety. Ślady wskazują na to, że  kobieta została zamordowana. Przerażony mężczyzna przypomina sobie, że kilka godzin    wcześniej poznał tę kobietę w pubie. Na dodatek dzwoni do niego nieznajomy mężczyzna,  który oferuje mu pomoc i znalezienie wyjścia  z tej okropnej sytuacji. 
Dwaj wędkarze rozpoczynający wiosenny sezon łowiecki zauważają  na dnie jeziora wrak auta. Wewnątrz znajdują się zwłoki kobiety, mężczyzny i dziecka. Śledztwo przejmują policjanci z pobliskich Szamotuł. Podkomisarz Aneta Nowak ma poważne wątpliwości  co do tożsamości ciał znalezionych w aucie. Kim jest zaginiona rodzina?
W tym samym czasie w Poznaniu  znika bezśladu kelnerka z pijalni Świat Wódek. Właścicielka lokalu odkrywa, że  dziewczyna okradła kasetkę z pieniędzmi.  Prosi o pomoc swojego męża, oficera śledczego policji. Aspirant Przemek Drążkowski rozpoczyna prywatne śledztwo. Wszystkie tropy prowadzą go do Szamotuł. 
Czy te trzy nierozwiązane sprawy mają ze sobą coś wspólnego?

Wow! Jestem zachwycona tym świetnym kryminałem. Gdy przeczytałam "Morderczą rozgrywkę" wiedziałam, że będę chciała przeczytać kolejną książkę tego autora. Nie rozczarowałam się, bo autor stworzył niesamowicie wciągający kryminał, od którego nie mogłam oderwać się nawet na moment.  
Autor potrafi budować napięcie i trzymać czytelnika w niepewności  serwując nieoczekiwane i zaskakujące zwroty akcji. Miałam wrażenie,  że razem z policją uczestniczę w śledztwie i rozwiązuję te sprawy. Do końca nie wiedziałam, co wydarzy się albo czego dowiem się.  Autor świetnie myli tropy.
Jeśli lubicie rozwiązywać zagmatwane śledztwa to tutaj znajdziecie wielowątkową i wciągającą historię. 
Po takiej znakomitej lekturze wiem, że muszę przeczytać inne książki tego autora. 
Rewelacja!
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA S.A. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Słowa wdzięczności. Z zachwytu nad życiem" Anna H. Niemczynow

Autorka: Anna H. Niemczynow  Tytuł: Słowa wdzięczności.  Z zachwytu nad życiem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Luna  Premier...