Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 9 maja 2022

"Dom pachnący Tobą"

Autorka: Iza Maciejewska

Tytuł: Dom pachnący Tobą 

Gatunek: Romans

Wydawnictwo: Magnolia

Premiera: 28.02.2022

Ilość stron: 296

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Prokuratur Paweł Wawro to pozbawiony uczuć, darzący do celu po trupach arogancki dupek i lovelas. Wychowywał się w domu dziecka  i jest przekonany, że miłość nie istnieje.  
Pewnego dnia dowiaduje się,  że jest ojcem dwuletniej Róży. Paweł nie miał o niej pojęcia. Czy będzie potrafił pokochać córeczkę? Dlaczego Anna, matka Róży ukrywała przed wszystkimi, że to Paweł jest ojcem dziewczynki?
Co stanie się,  gdy ich tajemnice wyjdą na wierzch?
Sięgnijcie po tę książkę to dowiecie się. 

Jestem zachwycona tą książką. Autorka dostarczyła mi wiele emocji i wrażeń.  Lekki styl autorki bardzo zachęcił mnie do przeczytania tej historii. Nie mogłam od niej oderwać się ani przez moment.  To, co dzieje się na kartkach tej powieści jest tak realne i życiowe,  że przez książkę płynie się.  
Przeczytałam i wzruszyłam się. 
Autorka wymyśliła znakomitą i wciągającą fabułę. Świetnie wykreowani bohaterowie. 
Ich losy śledziłam z ogromnym zainteresowaniem. 
Ta historia zmusza do refleksji nad życiem. 
Osoby wrażliwe wzruszą się na maksa. Szykujcie chusteczki i pyszną kawę. 
Spędziłam z tą książką niezapomniany czas. 
Z przyjemnością sięgnę po inne książki tej autorki. 
Polecam z całego serca!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Magnolia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Przerwana lekcja angielskiego" Tomasz Kieres

Autor: Tomasz Kieres Tytuł: Przerwana lekcja angielskiego  Kategoria: Romans  / literatura obyczajowa  Wydawnictwo: FLOW Premiera: 27.03.202...