Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 15 stycznia 2024

"Geneza zła" Max Czornyj

Autor: Max Czornyj 

Tytuł: Geneza zła. Tom 12

Cykl: seria z komisarzem Erykiem Deryło 

Kategoria: thriller 

Wydawnictwo: Filia 

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Premiera: 25.10.2023

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Co powiecie na krwawy i brutalny thriller? 

Czytacie, czy unikacie takich lektur?

Ja jako wierna fanka Maxa Czornyja nie mogłam pominąć najnowszej lektury spod jego pióra. 

Komisarz Deryło chce odpocząć nad morzem. Niestety nie zazna spokoju, bo niedaleko dochodzi do krwawej i bestialskiej zbrodni. Do śledztwa wkracza Deryło, który próbuje rozwikłać zbrodnię, której ponoć dokonał sam diabeł...

Jestem w pełni usatysfakcjonowana "Genezą zła". Autor dostarczył mi emocji i wrażeń.  Jego potworne opisy zbrodni nakarmiły moją czytelniczą duszę. Max Czornyj potrafi wejść w chory umysł psychopatycznego mordercy i stworzyć historię pełną mroku i dusznej atmosfery, gdzie leje się krew. Genialna fabuła. Świetnie wymyślona zagadka kryminalna.  Dynamiczna fabuła, zaskakujące i nieprzewidywalne zwroty akcji sprawiają,  że nie można odłożyć tej książki dopóki nie pozna się rozwiązania intrygi kryminalnej. 
Gwarantuję Wam,  że będziecie przerażeni złymi czynami dokonanymi przez mordercę. 
Jeśli lubicie czytać o mordercach, psychopatach i socjopatach to ta lektura zapewni Wam mnóstwo strachu, napięcia, emocji, a niepokój będzie Wam towarzyszył do samego końca powieści. 
Tylko dla czytelników o stalowych nerwach!

Przeczytałam z zapartym tchem! Drogi autorze @maxczornyj 
z niecierpliwością czekam na więcej! 

Czytajcie! Gorąco polecam!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Filia  / FILIA Mroczna Strona za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...