Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 1 stycznia 2024

"Zabójczy duet" Kinga Litkowiec

Autorka: Kinga Litkowiec 

Tytuł: Zabójczy duet

Kategoria: Romans mafijny 

Wydawnictwo: Editio Red 

Premiera: 8.11.2023 

Ilość stron: 256

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Co powiecie na romans mafijny w zimowej scenerii?

Lauren ucieka z domu z zastępczej rodziny, w którym przeżyła koszmarne lata. Niespodziewanie na jej drodze los stawia bezwzględnego mordercę. Cole zabiera ją do swojego domu. Wkrótce okazuje się,  że Lauren może mu się przydać do realizacji kolejnego zlecenia. 
Przekonajcie się sami,  co wyniknie ze spotkania tego wybuchoweo duetu.

Kinga Litkowiec ma rewelacyjne pomysły na fabułę. Dynamiczna akcja, intrygi, niebezpieczeństwo,  adrenalina i pikantne sceny. Doskonała kreacja bohaterów,  którzy zapewnili mi mnóstwo emocji.  Podczas czytania odczuwałam napięcie. Przewracałam kartkę za kartką,  by przekonać się jak zakończy się ta historia.  Świetne dialogi zapewniły mi niesamowity wieczór. 
Uwielbiam lekkie pióro autorki i za każdym razem jestem usatysfakcjonowana lekturą.  Relaks gwarantowany. 
Podrzućcie tę książkę przyjaciółkom, aby przekonały się,  że miłość przychodzi nieoczekiwanie. 

Fanki klimatów mafijnych będą zadowolone.

Polecam!


Bardzo dziękuję Wydawnictwu Editio Red za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...